کد خبر: ۱۵۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۲

کی‌روش همچنان دستیاران ایرانی‌اش را نمی‌خواهد!

کی‌روش خطاب به مهدی تاج اعلام کرد دستیاران ایرانی‌اش را نمی‌خواهد.
کی‌روش خطاب به مهدی تاج اعلام کرد دستیاران ایرانی‌اش را نمی‌خواهد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ دو سه روزی است کروز دستیار کی‌روش ۹ بازیکن را جمع کرده و با آنها در زمین پژوهشگاه تمرین می‌کند تا از نظر بدنی شرایطشان را ایده‌آل نگه دارد. در سنوات گذشته این تمرینات با حضور مربیان ایرانی هم همراه بود اما این بار در غیاب مربیان ایرانی در حال برگزاری است.

از سویی کی‌روش در حالی برای تماشای بازی استقلال - لکوموتیو تاشکند به استادیوم آزادی رفت که هیچ یک از دستیاران ایرانی همراه او نبودند. پیش‌تر هر گاه کی‌روش به استادیوم آزادی می‌رفت دستیاران ایرانی هم همراه او بودند.

گویا کی‌روش همچنان دستیاران ایرانی‌اش را نمی‌خواهد! این شاید چالش تازه کی‌روش با فوتبال ایران باشد. بعد از اینکه دستیاران ایرانی کی‌روش در دبی حاضر نشدند به همراه پرسپولیسی‌ها به تهران برگردند، کی‌روش در بازگشت به تهران خطاب به مهدی تاج اعلام کرد دستیاران ایرانی‌اش را نمی‌خواهد.

کی‌روش در تازه‌ترین یادداشتی که در فیس بوک خود منتشر کرده نوشته بعد از تماشای بازی سردار آزمون و میلاد محمدی در روستوف و ترک گروژنی حالا بازی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را تماشا می‌کنم تا بازیکنان را زیر نظر بگیرم. از سویی برخی از بازیکنانم این روزها به طور گروهی در زمین پژوهشگاه تمرین می‌کنند تا تمرین اصلی تیم ملی در روزهای آتی آغاز شود.