کد خبر: ۱۵۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۸۴

بی‌پولی استقلال و پرسپولیس و شایعه یک چک ۲۲ میلیاردی!

مدیر استقلال با هیجان می‌گوید پول بازیکنان داده شده است. پولی که خیلی ساده می‌توان پیش‌بینی کرد مسیر رسیدنش به تیم از طریق اسپانسر نبوده‌است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ هواداران استقلال این همه پول به این تیم داده اند که شرایط باشگاه اقلا این طور نباشد. فصل قبل میانگین پیامک های ارسالی به تیم را حدود ۵۰۰ هزار نفر می گفتند. رقمی که احتمالا این فصل هم باید همان تعداد یا چیزی نزدیک به آن باشد. 

یعنی روزی ۵۰۰ هزار پیامک ۲۰۰ تومانی یعنی ۱۰۰ میلیون تومان . در تبلیغات تلویزیونی مدام به مردم می گویند از پول پیامک ها چیزی کسی بر نمی دارد. فقط سهم جوایز کم می شود و تبلیغات . سهم اپراتور هم فقط هزینه پیامک است. یعنی تقریبا تمام هزینه باید رقمی حدود ۵۰ تومان از هر پیامک کسر شود. این وعده جذاب که از ابتدا گفته می شد یعنی باید روزی ۷۵ میلیون تومان برای استقلال می ماند و در ۹ ماه گذشته یعنی در ۲۷۰ روز باید اقلا ۲۰ میلیارد تومان عاید استقلال می شد . این برای تیمی که حالا بازیکنانش برای نگرفتن پول های شان این قدر شاکی هستند و از ابتدای فصل گفته شده تیم با ۲۲ میلیارد تومان بسته شده ، کمی عجیب است. از یاد نبرید که استقلال غیر از این پیامک ها ، دقیقا مثل پرسپولیس هر روز یک اسپانسر به کنسرسیوم اسپانسرهایش افزوده می شود و اقلا باید ۱۰ میلیارد تومانی هم از آن اسپانسرهای جنی کمک بگیرد. 

هر ساله مثل همین امسال ، ۳ میلیارد تومانی هم از سازمان لیگ عایدی داشتند و باز هم می گیرند و البته بخشی هم بدهی آسیایی داشتند که پرداختند اما برای آن پول ، نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار از فیفا گرفته اند.

ماجرای این بی پولی استقلال و پرسپولیس را به برگشت خوردن چکی ۲۲ میلیارد تومانی که باید به این باشگاه ها می رسیده نسبت می دهند. چکی که بخش عمده آن سهم پرسپولیس ، ۷ میلیاردی سهم استقلال و ۵ میلیاردی از آن هم به تراکتورسازی باید می رسید.
*خبرآنلاین