کد خبر: ۱۵۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۹۸

قصابی بین راهی بسته شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از پلمب یک واحد قصابی بین راهی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ارسلان حاتمی گفت: با توجه به بازرسی صورت گرفته از یک واحد قصابی واقع در محور سریاس _ پاوه، مشخص شد که این واحد اقدام به کشتار غیرمجاز کرده است.

وی افزود: پس از محرز شدن این تخلف برای کارشناسان شبکه دامپزشکی، با اخذ مجوز قضایی و همکاری نیروی انتظامی و اداره اماکن این واحد پلمب شد.

وی با اشاره به بازرسی‌های مستمر کارشناسان دامپزشکی این شهرستان، خاطرنشان کرد: شبکه دامپزشکی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت غذایی شهروندان به کار خواهد گرفت و در این زمینه با متخلفان و عرضه کنندگان کشتار غیرمجاز به شدت برخورد خواهد کرد. 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه  بیان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی حتما در خرید گوشت دقت کنند که ممهور به مهر دامپزشکی باشد و گوشت قرمز، گوشت سفید، ماهی و تخم مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

حاتمی با تاکید بر اهمیت همکاری مردم در خصوص گزارش تخلفات با شبکه دامپزشکی، بیان داشت: شماره تماس ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همواره آماده دریافت گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
*باشگاه خبرنگاران جوان