کد خبر: ۱۵۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۳۶

مردم از توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به بارش باران و برف بهاری در نواحی شمال و شمال غربی کشور گفت: مردم و مسافران از توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از محور کندوان، با اعلام ورود سامانه بارشی به مازندران از مسافران عبوری محورهای ارتباطی خواست تا از ایجاد کمپینگ و چادر در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و رودها خودداری کنند.

وی با اشاره به بارش برف در محور کندوان تصریح کرد: روزانه یک میلیون و ۷۰۰ تردد در سطح استان مازندران و ۸ میلیون تردد از ۲۵ اسفندماه تا پایان روز ۲۹ اسفندماه در استان مازندران ثبت شده است.

جانشین فرمانده انتظامی تصریح کرد: در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در مازندران، در محور کرج - چالوس از سه راهی دیزین تا تونل کندوان در استان البرز، محور کوهرنگ به مسجدسلیمان و محدوده گردنه چری و شاه منصوری در استان چهارمحال و بختیاری، در محورهای امین آباد و هراز در شرق تهران و محورهای اصفهان به الیگودرز، میمه به دلیجان و خمین به اراک بارش برف گزارش شده است.

مومنی یادآور شد: باران در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، البرز، شرق تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد و گیلان و همچنین محور بوشهر به کنگان ادامه دارد.

وی با اشاره به لغزنده بودن و برفی بودن محورهای شمالی کشور از رانندگان و مسافران خواست از اقامت در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.
*تسنیم