کد خبر: ۱۵۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۲

جان باختن ۱۵ نفر در حوادث جاده ای آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۵ نفر بر اثر حوادث جاده ای در محورهای ارتباطی استان جان خود را از دست داده اند.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سرهنگ ناموران گفت: این تعداد افراد در پی وقوع ۶ مورد تصادف جاده ای جان باخته و بیش از ۱۰ مصدوم نیز راهی بیمارستان شده اند.
 
وی با بیان اینکه یکی از این تصادف های مرگبار صبح امروز در محور مرند - خوی روی داد، اظهار کرد: این حادثه در اثر خواب آلودگی راننده اتوبوس مسافربری و برخورد با یک دستگاه ون روی داد و در آن ۶ نفر جان باخته و ۵ نفر مصدوم شدند.
 
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی یادآوری کرد: هم اکنون مشکل خاصی در راه های ارتباطی استان وجود ندارد و با وجود افزایش تردد خودروها در این محورها، ترافیک عادی و روانی در آن ها در جریان است.
 
سرهنگ ناموران از رانندگان و مسافران نوروزی خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و کمربند ایمنی را ببندند.
 
وی گفت: ماموران پلیس راه با حضور در محورهای ارتباطی استان در صورت مشاهده سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و ارتکاب اعمال خطر آفرین از سوی رانندگان، خودروی آن ها را به پارکینگ هدایت می کنند.
 
در استان آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۳۹ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۴۲ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۷۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۵۶۹ کیلومتر راه روستائی وجود دارد.
*باشگاه خبرنگاران جوان