کد خبر: ۱۵۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۹

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۱۰ هزار نفر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و ۳۷۸ مأموریت امدادی خدمات لازم را به ۱۰ هزار و ۹۰۰ تن از هموطنان ارائه داده‌اند.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با خدمات امدادگران در ۷ روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ هلال‌احمر، اظهارداشت: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در یک هزار و ۳۷۸ مأموریت امدادی، خدمات لازم را ارئه کرده‌اند که در این میان ۶۷۲ مأموریت شامل ۴۹ درصد از مأموریت‌های امداد و نجات، ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۰ هزار و ۹۰۰  از هموطنان در چند روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، تصریح کرد: بر این اساس یک هزار و ۶ تن از حوادث نجات داده شده و ۶۶۱نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه رهاسازی ۲۸۵ مصدوم در ۱۵۷ مورد عملیات رهاسازی انجام شده است،گفت: همچنین سه هزار و ۶۰۰ تن از خدمات درمان سرپایی استفاده کردند و در این زمینه ۵۶۴ تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و سه هزار و ۵۱۸ مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده اند.
* باشگاه خبرنگاران جوان