کد خبر: ۱۵۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۲

میلیاردر سرشناس انگلیسی: ترامپ فرد خطرناکی است

یک میلیاردر و کارآفرین انگلیسی فاش کرد "دونالد ترامپ" فردی غمگین و خطرناک است.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از نیو استریت تایمز؛ "ریچارد برانسون"، چهره‌ای شناخته شده در حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری انگلیس به شمار می‌آید و در نشست روز گذشته کوالالامپور حقایقی را درباره شخصیت درونی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، فاش کرد.

برانسون که در نشست انجمن تحول جهانی ۲۰۱۷ به میزبانی کوالالامپور سخن می‌گفت، اظهار داشت: ترامپ را می‌شناسم. او فردی بد ذات و خطرناک است. از نظر من او فردی غمگین است و تأسف می‌خورم در چنین موقعیت مهمی قرار دارد.

این میلیاردر انگلیسی از دیدگاه ترامپ در مورد تغییرات آب و هوایی و تاثیر آن بر جهان نیز انتقاد کرد و گفت: بسیار عجیب است که باوجود مدارک علمی موثق، ترامپ همچنان بحران آب و هوایی را انکار می‌کند. به عقیده من اگر کشورهای جهان با همکاری یکدیگر در مسیر حل بحران آب و هوایی گام بردارند، در نهایت این به سود کل جهان تمام می‌شود. از چین به دلیل تلاش‌هایش برای حفظ محیط زیست تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ بحران آب و هوایی را یک دروغ می‌داند که ساخته و پرداخته چین و سازمان ملل است تا پول بیشتری بابت مبارزه با آن دریافت کنند.

این کارآفرین انگلیسی با نام کامل سر "ریچارد چارلز نیکولاس برانسون" نخستین سرمایه‌گذاری خود را در ۱۶ سالگی و در یک مجله انجام داد. او هم‌اکنون رئیس و بنیانگذار ۴۰۰ شرکت در گوشه و کنار جهان است و طبق اعلام رتبه‌بندی نشریه فوربز در سال ۲۰۱۲، او چهارمین شهروند ثروتمند در انگلیس به حساب می‌آید.

شرکت‌های برانسون در ۵۰ کشور جهان موجب اشتغالزایی برای بیش از ۶۰ هزار نفر شده است.

نشست انجمن تحول جهانی ۲۰۱۷ با شرکت ۳ هزار نفر از سراسر جهان در مالزی برگزار و امروز به کار خود پایان می‌دهد.
* باشگاه خبرنگاران جوان