کد خبر: ۱۵۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۶
فرمانده پلیس:

برخورد شدید پلیس با حرکات نامعقول خودروها

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه اعمال قانون بر خودروهای متخلف در ایام نوروزی به صورت ویژه دنبال می‌شود، گفت: پلیس با حرکت‌های نامعقول به شدت برخورد می‌کند چرا که عاملان این حرکت‌ها علاوه بر خود به دیگران نیز خسارت می‌رسانند.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار حسین اشتری امروز در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان قم در جمع خبرنگاران، افزود: امسال شاهد افزایش تعداد نیروها به‌ویژه در حوزه پلیس راه بوده‌ایم تا امنیت و سلامت مسافران نوروزی هرچه بیشتر برقرار  شود. 

وی با بیان اینکه قرارگاه‌های نوروزی نیروی انتظامی در استان‌های مختلف کشور فعالیت خود را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده‌اند، گفت: این قرارگاه‌ها تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

به گفته اشتری، بیش از ۳۰۰ هزار تن از نیروهای پلیس اعم از پرسنل کادر و وظیفه در طرح نوروزی ۹۶ در نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در زمینه برقراری نظم و امنیت، گفت: محورهای مواصلاتی استان قم حجم قابل توجهی از ترددهای نوروزی را به خود اختصاص داده است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نیروهای امدادی و لطف خداوند متعال، کم‌ترین خسارت‌ها به این محورهای مواصلاتی اختصاص دارد و آمار جانباختگان و تصادفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده است. 

اشتری در ادامه اظهار کرد: امسال همکاری و هماهنگی خوبی بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد که این تعامل نسبت به سال‌های گذشته افزایش خوبی داشته چراکه فرهنگ ترافیک و رانندگی بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید از رانندگی در حالت خواب‌آلودگی پرهیز کنند، اظهار کرد:‌ نیروی انتظامی در خدمت مردم است و با به‌کارگیری سامانه‌های مختلف ارتباطی از پیشنهادات و انتقادات اقشار مختلف مردم استفاده می‌کند.

اشتری در پایان با اشاره به اینکه برف و باران در برخی از استان‌ها تردد خودروها را دشوار کرده است، تاکید کرد: رانندگان باید با آمادگی کامل در این استان‌ها تردد داشته باشند و اگر در مسیر تردد خود با مشکل خاصی مواجه شدند، توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.
*ایسنا