کد خبر: ۱۵۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۲

فردا هراز یکطرفه است

رییس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: روزگذشته یک دستگاه سواری پراید که از تهران به سمت فیروزکوه در حرکت بود پس از تونل دلیچای واژگون شد.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سیاوش محبی در گفت‌وگو با مهر در خصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های محورهای مواصلاتی شرق استان، اظهار  داشت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز سنگین و تردد خودروها به کندی در جریان است.

وی گفت: ترافیک در محورهای فیروزکوه و امام رضا(ع) نیمه سنگین و خودروها ترددی روان اما پر حجم را در این محورها تجربه می کنند.

محبی افزود: روز جمعه در محور هراز ممنوعیت‌هایی اعمال خواهیم کرد که از ساعت ۱۴ الی ۲ بامداد روز بعد تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع و از ساعت ۱۶ همان روز تا ۲ بامداد از آب اسک تا رودهن(محدوده مشا) مسیر به صورت یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هموطنانی که برنامه سفر خود را برای روز جمعه مشخص کردند و قصد سفر به استانهای شمالی به ویژه مازندران را دارند از محورهای فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برابر با پیش بینی سازمان هواشناسی از ساعت۱۴ امروز بارش برف در محورهای شرق استان آغاز خواهد شد و تا ۹ شب نیز ادامه خواهد داشت پس مسافران از تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند.

محبی با اشاره به واژگونی خودرو در محور فیرزکوه، اظهار کرد: روزگذشته یک دستگاه سواری پراید که از تهران به سمت فیروزکوه در حرکت بود پس از تونل دلیچای به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی واژگون شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: رانندگی این خودروی تک سرنشین را خانومی ۳۰ ساله به عهده داشته که متاسفانه پس از خروج از جاده و چپ کردن خودرو بر اثر این سانحه جان خود را از دست داد.

وی افزود: متاسفانه علیرغم اینکه پلیس بارها تاکید کرده که هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی پرهیز شود، اما برخی این مسئله را رعایت نمی کنند و اینگونه دچار حادثه می شوند.

محبی ادامه داد: در این ایام محورها از حجم بالای ترافیک و سنگینی تردد خودروها برخوردار هستند، و خانواده‌ها نباید اجازه دهند افراد خانواده‌شان به صورت تنها مسیرهای طولانی را رانندگی کنند که این خود باعث تصادف می شود.
*مهر