کد خبر: ۱۵۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۷

تهران میزبان یک بازی مهم آسیایی

تیم های ملی عراق و استرالیا امروز در تهران به مصاف هم می روند.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تیم ملی استرالیا ۲۰ سال پس از آن بازی معروف مقابل ایران در مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، بار دیگر پا به تهران گذاشته است اما این بار برای مصاف با عراقی که به خاطر مسائل امنیتی نمی تواند در خاک خودش از حریفان میزبانی کند. روز گذشته تیم کهیل با انتشار عکسی از نماهای مختلف تهران، از آب و هوای پایتخت ایران بسیار تعریف کرده بود و حالا امروز حساب رسمی توییتر تیم ملی استرالیا با انتشار فیلمی کوتاه از محل تمرین این تیم در تهران، وضعیت این شهر را بسیار خوب توصیف کرد. 

نکته دیگر بازی امروز که قرار است از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم دستگردی تهران برگزار شود این است که تماشاگران این دیدار نه ایرانی هستند و نه استرالیایی. احتمالا تعداد زیادی از عراقی های ساکن تهران خود را به استادیوم خواهند رساند و همچنین عده ای افغانستانی برای تماشای بازی مصطفی امینی راهی دستگردی خواهند شد.

امینی که پدری افغانستانی دارد، در استرالیا متولد شده و سابقه حضور در بوندس لیگای آلمان را هم دارد و الان در لیگ دانمارک مشغول بازی است. تلاش افغانستانی ها برای حضور او در تیم ملی آن کشور بی نتیجه بود تا امینی این روزها پیراهن زرد استرالیا را به تن کند.
*خبرآنلاین