کد خبر: ۱۵۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۲

ترکیب تیم ملی مقابل قطر با تنها دو پرسپولیس!

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قطر از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شد و تنها دو پرسپولیسی در یازده نفر اولیه قرار گرفته اند.

 به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قطر از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به شرح زیر مشخص شد و به نظر می رسد اختلاف سرمربی پرتغالی ایران با کی روش هنوز تمام نشده باشد چرا که کی روش بازیکنانی نظیر رامین رضاییان و سیدجلال حسینی را هم از ترکیب فیکس کنار گذاشت.

علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فر، پژمان منتظری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و وریا غفوری بازیکنان مدنظر کی روش هیتند.

این دیدار ساعت 20:30 در دوحه قطر آغاز می‌شود و البته می توان تفرات مدنظر کی روش را با توجه به شناخت بازیکنان از لیگ قطر هم توجیه کرد چرا که در خط دفاعی زوج پورعلی گنجی و منتظری با جو استادیوم های قطر و آب و هوای این کشور آشنایی کامل دارند. همچنین فیکس نبودن رامین در پرسپولیس پس از محرومیت های اخیر او را از شرایط مسابقه خارج کرده است و به نظر می رسد کی روش فعلا فرصت را به وریا غفوری داده است که در استقلال روزهای خوبش را دوباره تکرار می کند.

همچنین حضور همزمان آزمون ، انصاریفر و طارمی نشان می دهد که ایران هجومی بازی خواهد کرد. نکته دیگر این ترکیب کاپیتانی احسان حاج صفی در بازی امشب است که در غیاب سیدجلال به وقوع پیوسته است.


*تابناک