کد خبر: ۱۶۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۵۱

اخلال حامیان قالیباف در نشست دیروز رئیسی

هنگامی که می‎گوییم قالیباف حضورش منشأ اختلاف و انشقاق شده، برخی ساده‎اندیشان که طعم سیاست را نچشیده‎اند گمان می‎کنند می‎توان با توصیه‎های اخلاقی موضوع را فیصله داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ دیروز با کمال تأسف اولین پرده از اختلاف‎افکنی حامیان قالیباف در نشست غیررسمی و خصوصی حجت‌الاسلام #رئیسی با دانشجویان، خودش را نشان داد؛ جلسه‎ای که قرار بود تنها با اعضای ستاد و جمعی از دانشجویانِ همراه با او برگزار شود، حاشیه‎هایی جزئی اما تأمل برانگیز داشت. تازه این جلسه خصوصی بود!

هنگامی که می‎گوییم قالیباف حضورش منشأ اختلاف و انشقاق شده، برخی ساده‎اندیشان که طعم سیاست را نچشیده‎اند گمان می‎کنند می‎توان با توصیه‎های اخلاقی موضوع را فیصله داد. مگر آنان که گریبان‎چاک قالیباف هستند می‎گذارند؟ در مقابل هم البته برخی هستند که انتقاداتی دیرینه به قالیباف دارند و در طول این سال‎ها نه تنها پاسخ نگرفته‎اند بلکه مدام بر حجم انتقاداتشان افزوده شده. آیا دهان اینان را نیز می‎توان بست؟ به راستی این‎قدر تصور آنچه از باز کردن سر این زخم رخ خواهد داد، مشکل است؟

 امروز یک آقا و یک خانم که به طور کاملا اتفاقی با فاصله‎ای اندک از یکدیگر در جلوی سالن و در سمت راست نشسته بودند، یک دفعه وسط سخنان حاج آقا پریدند و به طور کاملا اتفاقی یکی پس از دیگری تلاش کردند جلسه را ملتهب کنند و با آب و تاب از این پرسند که اگر جبهه انقلاب در حال شکست بود و کشتی داشت غرق می‎شد و آسمان به غرش درآمده بود و در این میان تنها یک راه باقی مانده بود آن هم اینکه شما به نفع قالیباف کنار بروید، چرا نمی‎روید؟!