کد خبر: ۱۶۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بسیاری از سبزیجات حاوی آب و فیبر هرگز نمی‌تواند به افزایش وزن منجر شود. در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی را که به کاهش وزن کمک می‌کند بیان می‌کنیم:

کلم: ‌منبع بسیار خوبی از ویتامین C است و چون کم‌کالری است در رژیم غذایی استفاده می‌شود. کلم‌سبز زمانی که تازه پخته شده حاوی کمتر از یک گرم چربی است.

کلم بروکلی:‌ حاوی مقدار زیادی کلسیم تقریبا به اندازه یک لیوان شیر است. این گیاه منبع بسیار خوبی از آهن، فیبر و پتاسیم و برای بدن ضروری است.

لوبیا: ‌کربوهیدرات‌های خوبی دارد و جایگزین کربوهیدرات‌های بد می‌شود. این کربوهیدرات‌های بد شامل نشاسته است که چربی بدن را زیاد می‌کند.

قارچ: ‌ حاوی چربی، شکر یا نمک نیست. علاوه بر این یک منبع بسیار ارزشمند از فیبر در رژیم غذایی است. بهترین آنتی‌اکسیدان است که به سیری طولانی‌مدت کمک می‌کند.

تربچه: ‌ در کربوهیدرات‌های قابل هضم جای دارد و حاوی مقدار زیادی آب است.
نام:
ایمیل:
* نظر: