کد خبر: ۱۶۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۶

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران شد

با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانکهای سپه و قرض الحسنه مهر ایران مراسم معارفه حسن تلیکانی عضو جدید هیات مدیره این بانک برگزار شد.

* هیئت داودیان عضو هیات مدیره بانک سپه: بانک قرض الحسنه مهر نقش مهمی در سیستم بانکی دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: هیئت داودیان عضو هیات مدیره بانک سپه در مراسم معارفه تلیکانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن قدردانی از تلاش های تلیکانی در بانک سپه گفت: تلیکانی در همه رده های شغلی در بانک سپه عملکرد موفقی داشته است و امیدوارم بتواند به تحقق اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک کند.
هیئت داودیان با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران با اهداف اسلامی و اعتقادی ایجاد شده تصریح کرد: وظیفه این بانک کمک به نیازمندان و سروسامان دادن به وضعیت آنهاست.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسیار خوبی در سیستم بانکی کشور دارد و یکی از بانک های خوشنام است گفت: با توجه به تسلط بسیار خوب تلیکانی به مسائل و امور بانکی ,تجارب وی در کمک به تحقق اهداف این بانک کمک می کند. 

عضو هیات مدیره بانک سپه با آرزوی توفیق و سربلندی برای تلیکانی اظهار داشت: امیدوارم تلیکانی دوست و همکار خوبی برای بانک قرض الحسنه مهر ایران باشد.

* پرتوافکنان: بانک قرض الحسنه مهر با سرعت به سمت محقق کردن اهداف پیش می رود
مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران ویژگی های خاصی دارد که در نوع خود کم نظیر است.

وی گفت: افرادی که در این بانک سپرده گذاری می کنند خیرخواه هستند.
عضو هیات مدیره بانک سپه با اشاره به کارکنان پر تلاش بانک قرض الحسنه با توجه به تعداد کم شعب آن افزود: کارکنان این بانک با تمام ظرفیت و با عشق و علاقه و مسئولیت پذیری به مردم و جامعه خدمت-رسانی می کنند و کارشان را به نحو احسن انجام می دهند.

پرتوافکنان با اشاره به جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازار پولی کشور خاطر نشان کرد: خدمات و فعالیتهای این بانک نشان می دهد در جهت تحقق اهداف خود پرشتاب پیش می رود.
وی گفت: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نگاه و نگرش مردم به نظام بانکی کشور را تغییر داده است.

* رشد شاخص های بانک در سال ۹۵
عضو هیات مدیره بانک سپه در خصوص عملکرد و شاخص های مثبت بانک سپه در سال ۹۵ اظهار داشت: بانک سپه در پایان سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد منابع داشته و ۶۵۰ هزار میلیارد ریال منابع را به خود اختصاص داده است.

پرتوافکنان با بیان اینکه بانک سپه در سال گذشته در مدیریت منابع و مصارف حتی یک روز مانده منفی نداشته است تصریح کرد: مانده تسهیلات بانک سپه ۱۶ درصد رشد داشته و در بازار بین بانکی نیز اثر گذار بوده و نقش آفرینی کرده که عملکرد مناسبی داشته و مورد توجه بانک مرکزی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بانک سپه در عرصه های کلان اقتصادی کشور حضور فعال و اثرگذاری داشته و امروز به یکی از موثرترین بانکها در اجرای طرح های بزرگ ملی و استراتژیک تبدیل شده است گفت: بانک سپه ۱۰ میلیارد دلار قرارداد ارزی با پالایشگاه ها، نیروگاه ها و میادین مشترک انجام و گشایش اعتبار کرده است. همچنین در میادین مشترک با سرمایه گذاری بانک سپه ۱۵ هزار بشکه به تولید نفت این میادین اضافه شده است.

عضو هیات مدیره در خصوص تسهیلات بانک سپه به بنگاه های کوچک و متوسط افزود: بانک سپه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به تولید و اشتغال گامهای اساسی برداشته است و حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال برای ۳۸۰۰ واحد تسهیلات اختصاص داده است.

عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اینکه بانک سپه در حوزه فعالیتهای ارزی بعد از برجام تا پایان سال ۹۵ حدود ۶ میلیارد دلار عملکرد ارزی داشته است اظهار داشت: بانک سپه با فعالیتهای چشم گیر خود در این حوزه با حدود ۱۲۰ کارگزار پیام سوئیفتی مبادله و حدود ۴۴ حساب باز و فعال کرده است. همچنین در بحث تارگت ۲ در اروپا با ۵۷ هزار شعبه برای نقل و انتقال وجه ورود و ارتباط برقرار کرده است.

وی همچنین در ارتباط با فعالیت شعب خارج از کشور تصریح کرد: بانک سپه با افزایش سرمایه و تغییر ساختار نیروی انسانی، شعب خارج از کشور خود را فعالتر کرده است.
پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه افزود: در نظام پولی کشور سهم بانک سپه از فعالیتهای ارزی ۱۵ درصد است.

وی ادامه داد: محقق شدن اهداف بانک سپه نشان دهنده مدیران و کارکنان با دانش، متخصص، پرتلاش، صدیق و درستکار در نظام بانکی کشور است.

عضو هیات مدیره ضمن اشاره به عملکرد خوب تلیکانی در بانک سپه افزود: عضو جدید هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران فردی دقیق است که می تواند این بانک را در رسیدن به اهداف خود کمک کند و در نهایت شاهد رضایت مردم از این بانک باشیم.
 
شایان ذکر است پرتوافکنان پیش از این عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بود.

* تلیکانی: منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران منابع اصیلی است
در پایان این مراسم نیز تلیکانی عضو جدید هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن قدردانی از اعتماد اعضای هیات مدیره به ویژه مدیرعامل بانک سپه به خاطر انتخاب وی به این سمت ابراز امیدواری کرد که بتواند به بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت تحقق اهداف کمک کند.

عضو جدید هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران که ۲۸ سال سابقه خدمت در بانک سپه دارد در این مراسم اظهار داشت: از همه افرادی که به من در بانک سپه کمک کردند تشکر می کنم. بسیار خوشحالم که در این بانک هستم و امیدوارم منشاء خیر بوده و زمینه تحقق اهداف تعیین شده را فراهم کنم.

تلیکانی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم و همکاران در چارچوب ضوابط و مقررات است گفت: منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران منابع اصیلی است و باید با کمک همکاران پله های ترقی را برای رسیدن این بانک به جایگاه واقعی خود محقق کنیم./انتهای پیام/