کد خبر: ۱۶۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۹

محمدهاشمی: طبق وصیت برادرم تلاشم را برای انتخاب مجدد روحانی به کار می گیرم

محمدهاشمی داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: طبق وصیت برادرم (مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی) که سفارش کرده بود 5 نفر غیر از آقای روحانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شوند تا در صورت رد صلاحیت وی عرصه خالی نماند، در انتخابات نام نویسی کردم و حال که احراز صلاحیت نشده ام، تمام تلاشم را برای انتخاب مجدد روحانی به کار می گیرم.
به گزراش تیک، محمد هاشمی افزود: تا روز آخر نام نویسی صبر کردم اما وقتی دیدم هیچ چهره شاخصی جز روحانی از جبهه اعتدال و اصلاحات داوطلب نشده است، به وزارت کشور رفتم تا به وصیت برادرم عمل کنم، آن موقع هنوز آقای جهانگیری اعلام نکرده بود قصد نام نویسی در انتخابات را دارد.

وی تصریح کرد: برای پیگیری خواسته زنده یاد آیت الله هاشمی که همان رفاه، عزت و آسایش برای مردم ایران است در انتخابات نام نویسی کردم و اکنون که صلاحیت آقای روحانی تایید شده است تمام تلاش خود را برای حمایت و انتخاب مجدد وی خواهم کرد.

هاشمی تاکید کرد: با تایید صلاحیت روحانی و جهانگیری عملا نگرانی ها برطرف شد و شایعاتی که درباره احتمال رد صلاحیت وی شنیده می شد پایان یافت.

وی ادامه داد: همان روز نام نویسی گفتم قصد رقابت با روحانی و جهانگیری را ندارم و حامیان دولت تنها با یک نامزد نهایی در انتخابات حضور خواهند داشت و چیزی به نام رقابت درونی بین آن ها وجود ندارد.