کد خبر: ۱۶۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۱

رسانه‌های کره شمالی: نظامیان آمریکایی را از روی زمین محو می‌کنیم

رسانه های گروهی کره شمالی امروز (جمعه) به صورت یکپارچه سیاست ها و راهبردهای آمریکا در مقابل پیونگ یانگ را محکوم و نظامیان این کشور را به نابودی و محو از روی زمین تهدید کردند.
به گزارش تیک، روزنامه «رودونگ سینمون» ارگان حزب کار و خبرگزاری کره شمالی از جمله رسانه هایی بودند که امروز در گزارش های شدیدالحن خود‌ تاکید کرده اند، کشورشان آماده مقابله با هر حمله نظامی آمریکاست. 

رسانه های کره شمالی پس از آنکه رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش می خواهد فشارهایی را برای به زانو در آوردن کره شمالی به این کشور وارد کند، این مطالب را منتشر کردند.

روزنامه رودونگ سینمون به آمریکا نسبت به یک حمله قدرتمندانه و پیشدستانه کره شمالی هشدار داد و گفت که این حمله برق آسا برای واشنگتن مرگبار خواهد بود. 
روزنامه نوشته است که این حمله نه تنها نظامیان آمریکایی را در کره جنوبی و پایگاه های این کشور در منطقه از روی زمین محو می کند بلکه سرزمین آمریکا را به خاکستر تبدیل خواهد کرد.

تارنمای گلوبال تایمز چین هم نوشته است که کره شمالی این بار پس از یک آزمایش موشکی ناموفق در روز یکشنبه گذشته نیروهای آمریکایی را در ژاپن و کره جنوبی تهدید کرده است. 
وزیر خارجه آمریکا با اعلام اینکه کشورش ممکن است کره شمالی را در فهرست کشورهای حامی تروریسم قرار دهد، باعث خشم پیونگ یانگ شده است.

همزمان «پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در سفر به لندن گفت که فشارها بر کره شمالی باید با گزینه نظامی روی میز همراه باشد. 
کره جنوبی هم از نیروهای نظامی این کشور خواسته است هوشیاری خود را حفظ کرده و همچنان برای مهار کره شمالی در آماده باش کامل بسر برند.

امروز اعلام شد که بیش از ۱۰۰ فروند جنگنده از آمریکا و کره جنوبی به رزمایش سالانه این کشور ملحق شدند که از ابتدای ماه مارس در شبه جزیره کره آغاز شد و تا پایان ماه جاری میلادی ادامه خواهد یافت.