کد خبر: ۱۶۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۰

انصارى بازى با الهلال را از دست داد

مدافع ملى پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهى این تیم در جدال برابر الهلال عربستان نخواهد بود.
مصائب برانکو و پرسپولیسى ها در جدال برابر الهلال دوچندان شد. در حالى که این تیم براى جدال حساس خود مقابل نماینده عربستان با غیبت سیدجلال حسینى از نظر دفاعى شرایط سختى را متصور بود، مصدومیت محمد انصارى و عدم حضور دومین عنصر قلب دفاعى مشکلات این تیم را دو برابر کرد، خصوصا اینکه آنها روى نیمکت بازیکنى براى جانشینى او در این پست ندارند. 
 
محمد انصارى در اواخر دیدار برابر پدیده مشهد دچار مصدومیت شد و از سوى برانکو تعویض شد. در حالى که به نظر مى رسید این بازیکن مشکلى براى همراهى سرخپوشان نداشته باشد و موفق شود زیر نظر کادرپزشکى و با تمرینات اختصاصى خود را به این جدال حساس برساند، او نتوانست تست هاى مربوط به بازگشت به تمرینات اصلى را موفق پشت سر بگذارد تا در فاصله کمتر از ٧٢ ساعت به این جدال حضورش برابر الهلال منتفى شود. 
  
اکنون با غیبت این بازیکن و محرومیت سیدجلال حسینى سرخپوشان با معضل بزرگى برابر الهلال روبرو خواهند بود و تنها حسین ماهینى، محسن ربیع خواه، صادق محرمى، حامد آقایى و آرام طبع را در لیست خود به عنوان مدافع در خدمت دارند. 
  
برانکو قصد داشت با توجه به محرومیت سیدجلال از ماهینى در قلب دفاعى در کنار انصارى سود ببرد و از ربیع خواه به عنوان مدافع چپ استفاده کند اما اکنون شرایط براى او سخت تر شده است. 
  
فرشاد و شهاب مدافع مى شوند؟ 
این خلا باعث خواهد شد برانکو احتمالا از زوج ماهینى و ربیع خواه در قلب دفاعى تیمش استفاده کند و صادق محرمى در سمت راست و فرشاد احمدزاده در سمت چپ حاضر شود. احمدزاده در دیدار رفت دو تیم نیز در سمت چپ دفاعى حضور یافته بود. 
  
شهاب کرمى نیز دیگر بازیکنى است که قادر به حضور در فاز دفاعى و در کنار ماهینى خواهد بود و این مساله البته با توجه به خصوصیات او که هافبک دفاعى محسوب مى شود مى تواند جدى ترین گزینه برانکو محسوب شود تا او ربیع خواه را روانه سمت چپ کند و با باقى ماندن احمدزاده در میانه میدان قدرت تهاجمى تیمش را حفظ کند. 
 
 باید دید برانکو تا روز بازى در نهایت چه تصمیمى در این خصوص خواهد گرفت.