کد خبر: ۱۶۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۹

ذوب‌آهن ۰-۳ العین/ جادوی عبدالرحمن‌ها!

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در خانه مقابل العین امارات تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C  تیم فوتبال ذوب آهن ایران در استادیوم فولادشهر اصفهان به مصاف تیم العین امارات رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳-۰ تیم مهمان به پایان رسید.

مورنو،مهاجم تیم العین در دقیقه ۲۵ اولین گل تیم اماراتی را به ثمر رساند. تلاش های بازیکنان مجتبی حسینی در ادامه نیمه اول به جایی نرسید تا ۴۵ دقیقه نخست با برتری مهمان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ بنگستون می توانست از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند اما این فرصت هم برای ذوب از دست رفت. در ادامه مسابقه،نوبت به عمر عبدالرحمن،جوان خوش تکنیک اماراتی ها رسید تا با عبور از سد چند مدافع و زدن ضربه ای دقیق، اختلاف را در دقیقه ۶۰ به دو گل برساند. بعد از این گل و با ورود مهدی رجب زاده به بازی فشار حملات ذوب آهن بیشتر شد اما با بدشانسی، موقعیت ها یکی پس از دیگری برای میزبان اصفهانی از دست رفت.

حملات ذوب،شانس ضد حمله را در اختیار العین گذاشت تا با همکاری برادران عبدالرحمن، بازی سه هیچ شود. این بار محمد عبدالرحمن روی پاس عمر در دقیقه ۸۲ توانست دروازه رشید مظاهری را باز کند تا ذوب آهن شکستی سخت را در خانه تجربه کند.

با این نتیجه ذوب آهن با ۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و العین با ۹ امتیاز به صدر جدول آمد. ذوب آهن اگر می خواهد به مرحله بعد صعود کند،باید در روز آخر بازی ها الاهلی عربستان که ۸ امتیاز دارد را شکست دهد.
*خبرآنلاین