کد خبر: ۱۶۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۳۲

میرسلیم کناره گیری کرد

سیدمصطفی میرسلیم به نفع سیدابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد.

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با انصراف «سیدمصطفی میرسلیم» از کاندیداتوری در انتخابات و حمایت از «حجت‌الاسلام رئیسی» موافقت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران

خدا را سپاس می گوئیم که بار دیگر نظام مردمسالاری اسلامی را موفق داشت که انتخاباتی آزاد با شرکت دیدگاه ها و تفکرات مختلف برگزار نماید و مردم در نهایت آزادی و امنیت در روز 29 اردیبهشت ماه به پای صندوق های رای می‌روند و حماسه ای جدید خواهند آفرید.

حزب موتلفه اسلامی بنابر تکلیف شرعی خویش با مشورت با علمای بزرگ و اعضای شورای مرکزی حزب و دبیران استان ها و صاحب‌نظران و فرهیختگان، شخصیتی بزرگوار و واجد شرایط سپردن امانت الهی در مدیریت اجرایی کشور و ساده زیست و متعهد و دارای سوابق درخشان علمی و سیاسی و فرهنگی و خدماتی، جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» را به عنوان نامزد اصلح ریاست جمهوری معرفی کرد و شما مردم هوشمند، ایشان را در ایام تبلیغات و در مناظره ها و در بیان نظرات و برنامه های راهبردی و راهکاری وی دیدید و همه بر ادب و صداقت و اخلاق او تایید کردید.

اکنون که ارزشگرایان نظر دارند که وحدت جبهه متحد ملت با معرفی نامزد واحد، بیشتر جلوه نماید؛ براساس مشورت با بزرگان و علماء و باتشکر از شخص جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» از پذیرش نامزدی حزب و حضور فعال و مدبرانه در صحنه انتخابات اعلام می‌دارد که حزب موتلفه اسلامی با انصراف از نامزدی ایشان از آیت الله رئیسی، حمایت می‌کند و انشاالله در آینده از شخصیت ارزشمند جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم استفاده مطلوب بعمل خواهد آمد.

حزب موتلفه اسلامی از همه ملت بزرگوار دعوت می‌نماید که در روز جمعه 1396/2/29 همه به پای صندوق های رای آمده و  روح بلند امام و شهدا را شاد و استکبار جهانی و عواملش را مایوس تر و مستضعفان و آزادیخواهان جهان را امیدوار سازند»

حزب موتلفه اسلامی