کد خبر: ۱۶۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۰

لاریجانی: رای مردم امانت است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، امنیت جمهوری اسلامی را در منطقه افزایش می‌دهد که امید است این انتخابات دستاورد خوبی برای مردم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علی لاریجانی در حاشیه حضور در انتخابات در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان امامزاده ابراهیم قم عنوان کرد: رای مردم امانت است و کنترل و نظارت دقیق بر انتخابات و صیانت از آرای مردم به خوبی انجام می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد حضور یکپارچه ملت ایران در صحنه و تعیین سرنوشت خودشان هستیم که با توجه به آشفتگی های منطقه ای رویدادی مهم را در پیش داریم.

وی خاطرنشان کرد: البته انتخابات همیشه برای کشور مهم است و در آن مردم سالاری دینی رکن مهمی است.

لاریجانی گفت: حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات، امنیت جمهوری اسلامی را در منطقه بالا می برد، امید است این انتخابات دستاورد خوبی برای مردم داشته باشد.

وی اظهار کرد: استقبال خوبی را از طرف مردم در انتخابات شاهد بودیم، مردم با علاقه شرکت کرده و به وظیفه ملی خود عمل می کنند، در این راستا انتخابات شوراها هم اهمیت زیادی دارد و در عمران و آبادانی شهرها موثر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاکیدات تا امروز بر نظم و ترتیب و دقت نظر است رای مردم امانتی است که مسئولان اجرایی با کنترل و نظارت دقیق آن را پیش می برند.

وی گفت: با تماسی که با ستاد انتخابات داشتیم تاکنون مساله ای وجود نداشته است و فکر می کنم این هوشیاری و هوشمندی سیاسی در مردم ما وجود دارد و شرکت گسترده در انتخابات یک امتیاز مهم است.

لاریجانی عنوان کرد: انتخابات یک روش طبیعی برای انتخاب مسئولان در رده های مختلف است باید از آراء صیانت شود تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم چرا که انتخابات یک پشتوانه ای برای مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صدا و سیما در مناظرات وقت مناسبی برای کاندیداها داد و تلاش کرد انتخابات بدون مشکل برگزار شود.
*ایسنا