کد خبر: ۱۶۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۹۵

واکنش الهام حمیدی به شایعه ای در خصوص وی

الهام حمیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من سیاسی نیستم و پیش از اینکه چه کسی رئیس جمهور باشه، خواهان و طرفدار، آزادی، پیشرفت و ایرانی سربلند، رفاه و مردمی شاداب و سلامت هستم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ چندی پیش شایعه ای با این مضمون در فضای مجازی منتشر شد: الهام حمیدی تهدید به تکذیب شد اما حاضر به حمایت نشد. دولت عمروعاص بعد از تهدید صالحی و کشاورزان اینبار نوبت به الهام حمیدی رسید.

پس از این اتفاق الهام حمیدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

الهام  حمیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"هرگز یک ایرانی تهدید نمی‌شود: من برای چندمین بار اعلام می‌کنم من سیاسی نیستم و پیش از اینکه چه کسی رئیس جمهور باشه، خواهان و طرفدار، آزادی، پیشرفت و ایرانی سربلند، رفاه و مردمی شاداب و سلامت هستم، اما من اینبار نه حمایت مستقیم کردم و نه تهدید شدم هر چند که حس می‌کنم جریانی سازمان یافته در فضای مجازی به صفحات ما و همکارانم حمله می‌کنند و انچه که باب میلشان نیست را مورد نقد و توهین قرار میدهند پس رای میدهم، اما رای من شخصی است و انتظار دارم حالا که همه دوستان هستند من هم اینبار کاملا شخصی رای بدهم، اما بدانید نه تهدید شدم و نه تطمیع و مروری بر پست‌های گذشته نشان میدهد نظرم به کدام شخص نزدیکتر است، به امید خلق یک حماسه بزرگ دیگر به فکر حضور باشید تا اینکه رای من حقیر به کیست."


*باشگاه خبرنگاران جوان