کد خبر: ۱۶۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۰

واعظی: رقابت‎ها پنج‎شنبه تمام شد و از شنبه، رفاقت‎ها آغاز می‎شود

وزیر ارتباطات گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری در مقایسه با انتخابات مجلس دهم برخی ظرفیت های ارتباطی ٣ تا ٤ برابر افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ محمود واعظی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: با آنچه در انتخابات به حوزه آی تی بر می گردد، همکاری نزدیک داشتیم. همکاران من از دیشب در ستاد انتخابات کشور حضور داشتند. من هم آمدم بازدیدی کنم و خسته نباشید به همه بگویم.

وی درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: هم جایی که رأی دادم و هم در مسیری که تا ستاد انتخابات کشور آمدم، دیدم الحمدالله مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‎اند. ما باید امروز انتظار این را داشته باشیم که تا آخر شب، تاریخ ایران یک حماسه جدیدی را ثبت کند. حضور مردم در سراسر کشور اعم از روستاها، شهرهای کوچک و شهرهای بزرگ پای صندوق های رأی فوق العاده بود.

وی افزود: معمولا در گذشته می دیدیم عصرهای انتخابات شلوغ می شود اما امروز دیدیم که مقابل مرکز اخذ رأی قبل از ساعت 8 صبح صف ها تشکیل شده بود. معتقدم در این دوره از انتخابات مشارکت مردم خیلی پررنگ است و این در خارج از کشور باعث افزایش اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود. قطعا با این مشارکت عظیم توطئه هایی که دشمنان ایران همچون امریکا طراحی کرده بودند خنثی و در داخل کشور عامل وحدت و انسجام می شود.

وزیر ارتباطات گفت: از روز شنبه رقابت بین گروه ها تمام و رفاقت‎ها شروع می شود. هم بین مردم و هم بین طرفداران کاندیداها. همه باید این نکته بسیار مهم را درک کنیم که رقابت تا پنجشنبه ساعت 8 صبح بود. از شنبه فقط رفاقت و همکاری است. هر کس برنده شد ما باید مطیع قانون باشیم و همه گروه ها و مردم باید با او کار کنند.

وی درباره زیرساخت های ارتباطاتی گفت: تا این لحظه بر اساس پیش بینی هایی که کردند هیچ مشکلی وجود نداشت. ما پیش بینی می کردیم مشارکت بالا باشد و حتی در مقایسه با انتخابات مجلس دهم، برخی ظرفیت ها را 3 تا 4 برابر افزایش دادیم.
*خبرآنلاین