کد خبر: ۱۶۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۱

آخرین اخبار از سریال جدید کارگردان «ستایش»

ساخت سریال «در جستجوی آرامش» از دوم آذر سال 95 کلید خورد و بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علی آشتیانی‌پور تهیه‌کننده سریال «در جستجوی آرامش» در مورد روند تولید این سریال گفت: «در حال حاضر به صورت همزمان تدوین کار را شروع کردیم.»

او ادامه داد: «پیش‌بینی می‌کنم دو یا سه ماه دیگر تولید و فیلمبرداری این مجموعه به پایان برسد.»

تهیه‌کننده «بیداری رویاها» تصریح کرد: «سریال «در جستجوی آرامش» با محوریت اجتماعی است و بیشتر حمایت خانواده‌ها را در تحکیم روابط به تصویر می‌کشد. این سریال روایتگر آن است که محصلی در مباحث علمی تلاش می‌کند و در مسیرش مشکلاتی به وجود می‌آید. او دارای خانواده‌ای منسجم و فهیم است که در حل مسائل کمکش می‌کنند.»

تهیه‌کننده «من عاشق سپیده صبحم» بیان کرد: «زمانی که از بهزاد عبدی آهنگساز خوبمان دعوت کردم، فیلمنامه را خواند و با دیدن فضای دوستانه عوامل، به شدت به این مجموعه علاقه‌مند شد. همسویی لحظه به لحظه‌ای را با او داشتیم و هدف ما از انتخاب موسیقی «در جستجوی آرامش» این است که اثری در خور فیلم ساخته شود. به نظرم همه عوامل بسیار زحمت می‌کشند و از آنها تشکر می‌کنم. »

این تهیه‌کننده با اشاره به هدف ساخت «در جستجوی آرامش» اظهار داشت: «کشورهای غربی مدت‌هاست که جگ نرمی را علیه کشورمان آغاز کردند. ما خانواده ایرانی را در معرض خطر و در وضعیت نگران‌کننده‌ای می‌بینیم. قصد ما این است که با آسیب‌شناسی اصلی این مقوله مردم را آگاه کنیم.»

آشتیانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: «به نظر من، اینکه جامعه‌ای سالم، قابل قبول و پویا داشته باشیم؛ مستلزم این است که به پرورش، فضاهای علمی و آموزشی توجه کنیم. هر فردی در هر عرصه‌ای به سهم خود با هدف تحکیم بنیان خانواده‌ها باید قدم بردارد.»

سریال «در جستجوی آرامش» برای پخش از شبکه پنج در حال فیلمبرداری است.
*باشگاه خبرنگاران جوان