کد خبر: ۱۶۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۳

تساوی سرخپوشان در ورزشگاه بی‌تماشاگر

پرسپولیس مقابل لخویا قطر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت مقابل لخویا قطر نتوانست دروازه حریف را باز كند و مقابل این تیم قطری به تساوی بدون گل رسید. در این مسابقه هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه محروم بودند و سرخپوشان در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف حریف خود رفتند كه در نهایت با از دست رفتن موقعیت های متعدد و مهار پنالتی مهدی طارمی توسط دروازه بان لخویا، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی

ترکیب لخویا: قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تاهی، کریم بوضیاف، علی حسن عفیف و یوسف مساکنی

نیمه اول
در دقیقه ۴، سانتر وحید امیری از سمت راست زمین لخویا به مقابل محوطه هجده قدم به احمدزاده رسید اما شوت یک ضرب او با اختلاف از دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۶، سانتر خوب حسین ماهینی از سمت راست زمین لخویا در داخل محوطه جریمه روی سر مهدی طارمی نشست اما ضربه سر او با اختلاف به بیرون رفت تا این فرصت هم از دست پرسپولیس برود.
در حالی که ۴۰ دقیقه از نیمه نخست این دیدار گذشته بود، هیچ کدام از دو تیم نتوانستند از سد خط دفاعی همدیگر عبور کنند و بیشتر بازیکنان خط هافبک هر دو تیم به دنبال پیدا کردن روزنه ای برای حمله بودند.
در دقیقه ۴۱، مهدی طارمی به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد که سانتر او با برخورد به بایکن لخویا دور شد که در این صحنه طارمی اعتقاد به خطای هند و پنالتی داشت اما نظر داور چیز دیگری بود.
این بازی که در نبود تماشاگران بسیار کم هیجان تر از گذشته دنبال می شد بسیار کم موقعیت بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.
*خبرآنلاین