کد خبر: ۱۶۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۸

وقتی شهرداری تهران شورای شهر را دور می زند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در نشست غیرعلنی امروز شورا، از اینکه برخی تصمیم گیری و تصمیم سازی ها در مورد پروژه ها و دارایی های شهر بدون اطلاع شورا انجام می شود، ابراز ناخرسندی کرد؛ به عبارت ساده تر می توان گفت که شهرداری، شورای شهر را دور زده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران، محمد سالاری روز یکشنبه در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا گفت که در مواردی که دارایی های شهر در ازای مطالبات به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار می شود، لازم است هم شورای شهر فعلی و هم شورای شهر آینده از این مساله مطلع باشند.

وی اظهار کرد: پردیس متروی تهرانپارس با مساحت ده ها هکتار یکی از دارایی های ارزشمند شهر به شمار می رود که لازم است در این مورد، شورای شهر تصمیم گیری کند. خبرهای گوناگونی درباره جذب نیرو از سوی شهرداری تهران شنیده می شود که فارغ از صحت و سقم این اخبار، شهرداری تهران باید هر چه سریع تر در این زمینه شفاف سازی کند.

واکنش مسجدجامعی به استخدام های اخیر شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران در نشست غیرعلنی امروز گفت: به استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری معترض هستیم.

احمد مسجدجامعی البته تاکید کرد: استخدام های جدید که با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و بر اساس پیش بینی بودجه مصوب امسال است، بلامانع است. برخی استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری انجام شده که گزارش آن توسط سازمان بازرسی کل کشور اعلام شده است و ما نسبت به این نوع از استخدام ها معترض و مخالف هستیم.

در هفته های اخیر اخباری مبنی بر استخدام های گسترده در مجموعه های وابسته به شهرداری تهران از جمله روزنامه همشهری به گوش می رسد که با واکنش و مخالفت اعضای شورای شهر تهران همراه شد.

اعضای مخالف شورای شهر که عمدتا اصلاح طلبان هستند بر این باورند که این حجم از استخدام ها علاوه بر اینکه بار مالی سنگینی برای شهرداری ایجاد می کند، مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نیز ردیف بودجه پیش بینی شده را ندارد.
*خبرآنلاین