کد خبر: ۱۷۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۸۰

"اهانت کنندگان را بشناسیم"

امروز کسانی که به روحانی و رئیس جمهور منتخب ایران اهانت کردند اگر چه تعدادشان کم بود ولی آنها پشتوانه دارند. بدون پشتوانه «رادیکال‌ها» در دولت موازی و پنهان همین عده معدود هم قادر نبودند که به رییس جمهور در روز وحدت قدس اهانت کنند. ولی این کار رادیکال‌ها درس آموز بود. حالا چرا؟
«حمیدرضا جلایی پور» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان «بیاییم اهانت کنندگان را بشناسیم» درباره‌ی اهانتی برخی به حسن روحانی رییس جمهور نوشت:

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ امروز کسانی که به روحانی و رئیس جمهور منتخب ایران اهانت کردند اگر چه تعدادشان کم بود ولی آنها پشتوانه دارند. بدون پشتوانه «رادیکال‌ها» در دولت موازی و پنهان همین عده معدود هم قادر نبودند که به رییس جمهور در روز وحدت قدس اهانت کنند. ولی این کار رادیکال‌ها درس آموز بود. حالا چرا؟

ما در جریان انتخابات اردیبهشت ۹۶ متوجه شدیم که دغدغه و نگرانی‌های این رادیکال‌ها برخلاف ادعای گوش «کر» کنشان نسبت به امور فرهنگی واقعا دغدغه نیست. زیرا همه دیدیم در جریان مبارزات انتخاباتی، آنها برای جمع آوری چند تا رای به «پاپولیسم وقیح اقتصادی» متوسل شدند و به دروغ گفتند ای مردم دویست و پنجاه هزار تومان یارانه می‌دهیم و بیشتر از این کارانه می‌دهیم! یا در روزهای آخر شورش را در آوردند و به خال بدن تتلو متوسل شدند. اما انتخاب مردم در انتخابات ۱۳۹۶ این رادیکال‌ها را در یک موقعیت بزنگاهی ناکام گذاشت.

امروز یا روز قدس ۱۳۹۶ هم درس آموز بود. زیرا این حمایت رادیکال‌ها از اهانت کنندگان در روز قدس نشان داد آنها واقعا دغدغه «رهایی مردم فلسطین» را ندارند. متاسفانه آنها امروز بجای حفظ وحدت به رئیس جمهوری اهانت کردند که در چهار سال گذشته سیاست‌های ضد ایرانی صهیونیست‌های اسرائیل را با سربلندی خنثی کرده‌است و مثل گذشته پاس گل به اسرائیلی‌ها نداده‌است.

این تجربه‌ها بخوبی نشان می‌دهد که صداقت و کیفیت نیروهای سیاسی را نباید از روی شعارهایشان شناخت بلکه بهترین معیار عملکرد آنها است.