کد خبر: ۱۷۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۴

تبادل دانشمندان جوان بین ایران و چین

طی همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با وزارت علوم و فناوری چین طرح تبادل دانشمندان جوان بین 2کشور اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بنیاد نخبگان استان تهران از برنامه تبادل دانشمندان جوان طی همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با وزارت علوم و فناوری چین خبر داد.

طی تفاهم نامه همکاری امضا شده، محققان ایرانی با محوریت بنیاد ملی نخبگان می توانند از فرصت های مشارکت در این برنامه بهره مند شوند، از جمله شرایط لازم جهت دریافت حمایت مربوطه به فعالیت در موسسات تحقیقاتی چین به مدت 6 ماه تا یک سال است،  سن محقق متقاضی باید کمتر از ۴۵ سال بوده و دارای مدرک دکتری و یا آنکه سابقه پنج سال کار تحقیقاتی را داشته باشد.

مستعدین برتر متقاضی بهره مندی از تسهیلات فوق می توانند با مراجعه به وبگاه talented young scientist program تمام اطلاعات مربوط به این برنامه (اعم از مدارک مورد نیاز، نحوه ثبت درخواست همکاری) را ملاحظه کنند، همچنین فرصت های پژوهشی پیشنهادی در بخش joblist قابل مشاهد است.

متقاضیان پس از تکمیل فرم درخواست مربوطه و همچنین دریافت نامه موافقت (Letter of Consent)از موسسه مربوطه در چین جهت همکاری، می توانند مدارک مذکور را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۶ در سامانه hamandishan.bmn.ir بازگزاری کنند تا اقدامات لازم توسط بنیاد ملی نخبگان جهت بررسی درخواست های واصله و اعلام درخواست های مورد تایید به طرف چینی انجام شده و در نهایت بر اساس اطلاعات تماس ذکر شده در سامانه فوق مراتب به مستعدین برتر اطلاع رسانی خواهد شد.
*باشگاه خبرنگاران جوان