کد خبر: ۱۷۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۳۰

مهاجم مترو چرا کشته شد؟

بی توجهی فرد مهاجم به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد، منجر به تیراندازی پلیس و مجروح شدن مهاجم شده است.
بی توجهی فرد مهاجم به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد، منجر به تیراندازی پلیس و مجروح شدن مهاجم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سیدذوالفقار حسینی  دادستان شهرری با اشاره به حادثه صبح امروز ایستگاه مترو شهرری و تیراندازی پلیس روز شنبه گفت : فرد مهاجم براثر تیراندازی پلیس مترو مجروح و با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد که در مسیر انتقال جان خود را از دست داد.

وی با تشریح چگونگی وقوع این حادثه اظهار کرد: یک روحانی بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست به یکی از افراد حاضر در ایستگاه مترو شهرری (که ظاهرا از اراذل و اوباش منطقه بوده) تذکر داده که این امر منجر به بروز درگیری می شود.

دادستان شهرری افزود: این فرد که به نظر می رسد از اراذل و اوباش شهرری بوده، در پی آن با سلاح سرد به روحانی و یکی دیگر از مسافران(که قصد حمایت از روحانی را داشته) حمله کرده و هر 2 نفر را زخمی می کند.

وی تصریح کرد: در ادامه پلیس مترو برای پایان دادن به درگیری وارد صحنه شد که فرد مهاجم با تجری و عدم توجه به اخطارهای پلیس به عربده کشی و استفاده از سلاح سرد ادامه می دهد که در نهایت پلیس مجبور به تیراندازی می شود.

به گفته وی، فرد مهاجم بر اثر این تیراندازی مجروح و در نهایت کشته می شود.
حسینی با بیان اینکه فرد روحانی از قضات سابق دادگاه خانواده بوده افزود: 2 مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فردی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد درگیری در ایستگاه مترو شهرری کرده بود، براثر تیراندازی از ناحیه پا مجروح شد و در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، در این حادثه فرد مهاجم(مرد) که حدود 40 ساله بود با چاقو به جمعی از شهروندان حاضر در ایستگاه حمله کرد.