کد خبر: ۱۷۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۲۰

روحانی در دیدار با عارف: امیدوارم کماکان از همکاری متقابل اصلاح‌طلبان بهره‌مند شوم

شست کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با رییس‌جمهور برگزار شد.
شست کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با رییس‌جمهور برگزار شد.

محمدرضا عارف در دیدار با رئیس جمهور ضمن اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: مردم فهیم ایران اسلامی با حضوری گسترده و حماسی در انتخابات شرکت کردند. این حضور نشان داد مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و جامعه احساس مسئولیت می‌کنند.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین نقش اصلاح طلبان در حمایت از نامزدی روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم نظیر و بسیار موثر دانست و بر ضرورت همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید با دولت در آینده و ادامه رایزنی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم و کماکان از همکاری متقابل با اصلاح طلبان در همه زمینه‌ها بهره مند شویم.

وی گفت: با برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب نیز همچون دیگر جریان‌ها برای انتخاب کابینه مشورت کردم اما هنوز به نتیجه قطعی دست نیافتم.

در این جلسه بیشتر در مورد کلیات کابینه صحبت شد و بحث‌های انجام شده آنچنان ورودی به مصادیق نداشت ضمن آنکه مقرر شد تا دیدار کمیته تعامل با دولت حتی پس از معرفی و رای اعتماد وزرا نیز استمرار داشته باشد. 

در این دیدار رییس‌جمهور و اعضای کمیته تعامل بدون ورود به گزینه‌های موجود برای شهرداری تهران بر ضرورت حضور فردی شایسته و کارآمد در شهرداری تهران تاکید کردند.

این دومین دیدار عارف با روحانی در آستانه معرفی وزرای کابینه دوازدهم به مجلس بود.