کد خبر: ۱۷۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۶

افشای باند ۵۰ نفر خلافکاران در اصفهان

امروز یکی از بزرگترین و خطرناکترین باندهای خلافکاری که ۵۰ عضو دارد در اصفهان بازداشت و متلاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار عبدالرضا آقاخانی  رئیس پلیس اصفهان در این باره گفت:« این عملیات ویژه و ضربتی سحرگاه امروز دو شنبه در چند نقطه از حاشیه شهر اصفهان توسط ۲۴ تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان اجرا شد.»

وی اظهار کرد: در این عملیات پنج باند سرقت منزل، جعل، باند سرقت طلاجات زنان کهنسال، باند سرقت تحت پوشش مامور و باند سرقت مسلحانه از بانک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: از متهمان دستگیر شده انواع سلاح سرد، یک عدد سلاح قلابی، اموال مسروقه و مدارک جعلی کشف شد و تحقیقات در خصوص ابعاد جرایم این باندها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از متهمان دارای سابقه کیفری و اعتیاد به مواد روانگردان هستند گفت: اعضای باندهای دستگیر شده جزو مجرمان حرفه ای هستند.

رییس پلیس استان اصفهان، به سرقت مسلحانه از یکی از بانک های اصفهان در تاریخ هشتم تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: در این سرقت فردی با کلاه کاسکت وارد بانک شده و با تهدید سلاح اقدام به سرقت مبلغ ۶ میلیون تومان وجه نقد می کند و به وسیله همدست موتورسوار خود که در بیرون بانک ایستاده بود متواری می شود.

وی افزود: با اقدامات گسترده علمی و تخصصی پلیس آگاهی هر ۲ نفر شناسایی و در این عملیات دستگیر شدند و کل وجوه مسروقه به همراه یک سلاح قلابی استفاده شده در سرقت نیز کشف شد.

سردار آقاخانی خاطر نشان کرد: در مجموع این عملیات ۵۰ نفر دستگیر شدند که ۲۴ نفر آنان از محکومان غایب و فراری بودند.

وی تصریح کرد :همچنین در خلال عملیات مذکور ماموران پلیس آگاهی استان یک انبار لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را نیز شناسایی و کشف کردند که در این رابطه اموال کشف شده به اداره اموال تملیکی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رییس پلیس استان اصفهان یادآور شد: طرح مقابله با کانون های جرم تا پایان سال ادامه دارد و پلیس با جدیت و قاطعیت تمام با مجرمان مقابله کرده و اجازه نمی دهد عده ای با قانون شکنی و گردنکشی امنیت و آرامش جامعه اسلامی به برهم بزنند.
*ایرنا