کد خبر: ۱۷۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۲

ترافیک سنگین در آزادراه‌های زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان از ترافیک سنیگ در آزاد راه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سرهنگ علی اصغر شیر محمدی  به وضعیت تردد در جاده های  استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزاد راههای زنجان به تبریز و زنجان به قزوین حاکم است و تردد به کندی انجام می شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با توجه ترافیک سنگین در برخی از جاده ها مشکل خاصی به وجود نیامده است. 

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به شلوغی جاده ها رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

شیر محمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه حجم ترافیک در جاده های استان زنجان تاچند ساعت دیگر ادامه دارد بنابراین رانندگان از هر گونه عجله خودداری و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: رانندگان برای داشتن سفری امن و راحت با دقت و حوصله رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان  از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند وکسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

شیر محمدی تاکید کرد: زنجان یک استان عبوری است  و بیشتر جاده ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پار کینگ اقدام به استراحت کنند و اصلا رانندگی نکنند و در هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در جاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی آید توقف کنند.

وی افزود: رانندگان در شب از رانندگی خود داری کنند چرا که دید بسیار کم می شود واز رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند و در این بازه زمانی که ترافیک سنگین است و این وضعیت تا پایان تعطیلات ادامه دارد از این تخلف جلوگیری کنند.
*مهر