کد خبر: ۱۷۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۵

بی‌برقی در هوای گرم و با حرارت بالای اهواز

بیل مکانیکی شهرداری سه پایه برق را در منطقه باهنر اهواز قطع و راننده با بیل مکانیکی خود متواری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بر اساس اعلام شهروندان منطقه باهنر یک دستگاه بیل مکانیکی شهرداری با سه پایه برق برخورد و باعث قطع آنها شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن تأیید خبر سقوط سه پایه برق در این شهر اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۱ دقیقه بنا به اعلام گزارش شهروندان منطقه باهنر یک دستگاه بیل مکانیکی شهرداری با شبکه برق برخورد و دو فیدر خط فشار متوسط که تعداد زیادی ترانس به آن متصل است را قطع و همچنین بر اثر این برخورد سه پایه ۳۳ هزار ولت سقوط می کند.

علیرضا شکرخدایی افزود: کارشناسان و مأموران فنی بلافاصله دو فیدر را وارد مدار می کنند ولی چون سه پایه سقوط کرده امکان اتصال جریان برق برای این فیدرها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون منازل راه کربلا قسمت آپارتمانی باهنر سه پایه بی برق دارند و تا زمان انجام گودبرداری و پایه گذاری جدید برای آنها این وضعیت بی برقی تداوم دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پایان با اشاره به تلاش بی وقفه کارشناسان در این گرمای طاقت فرسا برای رفع مشکل گفت: ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه برق دو فیدر این منطقه قطع و ۱۳ و ۱۲ دقیقه با تلاش مأموران فنی برق دار می شوند ولی تا زمان پایه گذاری دوباره باید بی برق بمانند.
*مهر