کد خبر: ۱۷۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۵۴

درگیری نیروهای سپاه با تروریستها در شمالغرب کشور/ ۷ نفر کشته و زخمی شدند/شهادت یک پاسدار

قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در شمالغرب کشور توسط این قرارگاه خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ شب گذشته (پنجشنبه29 تیر)‌ تعدادی از تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی داشتند با هوشیاری و قاطعیت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه مواجه و در یک درگیری سنگین ناکام ماندند.

این اطلاعیه می‌افزاید: ‌در این درگیری سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند،  چهار تن زخمی و یک تن از تروریست‌ها نیز دستگیر شد و مابقی آنها به آن سوی مرز فرار کردند.

بنابر این اطلاعیه در این درگیری یکی از پاسداران دلیر انقلاب اسلامی لشکر 3 حمزه سید الشهدا(ع) به نام سرگرد یاسین قنبری به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یکی دیگر از رزمندگان اسلام مجروح شد.

به گزارش تسنیم، در این اطلاعیه تأکید شده است:‌ فرزندان ملت ایران در نیروی زمینی سپاه و سایر سازمان‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اجازه عرض اندام به پیاده نظام‌های قدرت‌های استکباری و مرتجعین منطقه‌ای را نخواهند داد و با هرگونه اقدامی که بخواهد امنیت و آرامش میهن اسلامی را مورد تهدید قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهند کرد.