کد خبر: ۱۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۵۸

نجفی: شهرداری تهران به دولت بدهکار است/ شهرداری چه لزومی دارد روزنامه سیاسی داشته باشد؟

چه ضرورتی دارد که شهرداری یک روزنامه سیاسی داشته باشد؟ در کجای دنیا این را می‌بینید؟ البته این به این معنا نیست که همین فردا همشهری را تعطیل کنیم. اتفاقا اگر دنبال کار سیاسی بودیم مثل برخی‌ها، این روزنامه ابزار خوبی است

گزینه شهرداری تهران گفت: باید خدمات شهرداری روی وب برود و الکترونیک ارائه شود.
 
به گزارش تیک به نقل از جماران، محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع اعضای منتخب شورای پنجم شهر تهران سخنانی را ایراد کرد که محورهای مهم آن در پی می آید:

در بخش مطالبات می‌بینیم که حتی چک‌های زیادی از مردم گرفته شده و تاریخ آن‌ها گذشته و کسی دنبال نکرده یا افراد ناشناسی چک‌های در وجه حامل را نقد کرده‌اند و معلوم نیست این پول‌ها چه شده؟!

شهرداری رقم قابل توجهی به دولت بدهکار است، یبش از چهار هزار و 500 میلیارد تومان.

اگر شهرداری می‌‌خواهد کتاب چاپ کند چرا به ناشران بخش خصوصی نمی‌دهد؟ چه نیازی دارد که با رانت امکانات شهرداری انتشارات راه انداخته و کتابفروشی و شهر کتاب راه انداخته و بخش خصوصی که با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه داشته‌اند را تحت فشار گذاشته‌اند و به ورشکستگی آن‌ها کمک می‌کند؟

چه ضرورتی دارد که شهرداری یک روزنامه سیاسی داشته باشد؟ در کجای دنیا این را می‌بینید؟ البته این به این معنا نیست که همین فردا همشهری را تعطیل کنیم. اتفاقا اگر دنبال کار سیاسی بودیم مثل برخی‌ها، این روزنامه ابزار خوبی است.

تا جایی که می‌شود باید خدمات شهرداری روی وب برود و الکترونیک ارائه شود.
دفاتر خدمات الکترونیک شهر به شدت از اهداف اولیه خود منحرف شده، حالا کاری ندارم که این مجوزها به چه کسانی داده شده است!