کد خبر: ۱۷۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۲

دستگیری اعضای باند تصادف ساختگی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: اعضای باندی که با ایجاد تصادفات ساختگی اقدام به کلاهبرداری در سطح شهر‌های مختلف می‌کردند، در شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، سیدرضا سجودی دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: از مدت‌ها قبل شناسایی و برخورد با افرادی که از طریق تصادفات ساختگی به دنبال وصول دیه و... (کلاهبرداری) از شرکت‌های بیمه بودند در دستور کار دادگستری شهرستان کاشان قرار گرفته بود.

وی افزود: با هوشیاری بازپرس شعبه سوم دادسرای کاشان باندی که حسب ادله موجود با تصادفات ساختگی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی شده و ۲۴ نفر از نقاط مختلف کشور که به همین منظور داخل یک منزل استیجاری در شهر کاشان متمرکز شده بودند، دستگیر شدند.

سجودی بیان داشت: بنا بر اطلاعات اولیه واصله اعضای اصلی باند با شناسایی و اغفال اشخاص و متعهد کردن ایشان با اخذ اسناد تجاری و با وعده پرداخت درصدی از مبالغ وصولی از شرکت‌های بیمه با ایجاد مصدومیت و تصادفات صوری در سطح شهرستان‌های بیرجند، زاهدان، مشهد، کرمان، قزوین، بجنورد، طبس و اردبیل اقدامات و اهداف مجرمانه خود را به انجام می‌رساندند.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.
*میزان