کد خبر: ۱۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۷

نگاه مثبت مجلسی‌ها به کابینه پیشنهادی

نایب رییس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: جمع کثیری از اعضای این فراکسیون در جلسه امروز با وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان اعلام حمایت خود را از این وزرای پیشنهادی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ محسن بیگلری با اشاره به جلسه امروز اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس با وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان گفت: در این جلسه این وزرای پیشنهادی برنامه های خود را به نمایندگان ارائه کردند و ما نیز سوالات خود را از آنان پرسیدیم.
وی با تاکید بر این که فضای این جلسه بسیار مثبت و صمیمی بود، گفت: جمع کثیری از اعضای این فراکسیون حمایت خود را از این وزرای پیشنهادی بعد از دریافت برنامه های آنان، اعلام کردند.

نگاه نمایندگان به وزرای پیشنهادی مثبت است
همچنین نماینده مردم نایین و خور و بیابانک گفت: نگاه غالب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی روحانی، مثبت و در مسیر کمک به دولت دوازدهم برای گذر از چالش هاست.
عباسعلی پوربافرانی افزود: مطالبه عمومی و خواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکل گیری کابینه ای از افراد نخبه و کاردان است.
وی بر توجه دولت دوازدهم به حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تاکید کرد.
پوربافرانی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی وزیران با رئیس جمهوری نقشی مهم در پیشبرد اهداف کشور دارد و کابینه دوازدهم باید توانمند باشد تا بتواند گام های اثربخش در پاسخ به انتظارات مردم بردارد.
نماینده نایین و خوروبیابانک تصریح کرد: در حوزه هایی که ضعف وجود دارد وزرای پیشنهادی نسبت به بازبینی برنامه ها اقدام کنند و درصورتی که با عدم تایید رای مجلس همراه بود، رئیس جمهوری قرد کارآمدتری معرفی کند.

وزیران پیشنهادی افرادی مجرب و کاردان هستند
محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این باره گفت: بسیاری از وزیران پیشنهادی رئیس جمهوری دارای تجارب تئوری و عملی قابل توجهی هستند که به واسطه حضور این افراد می توان در آینده شاهد تحولات بزرگ در عرصه های مختلف بود.
او به روزهای پر کار و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: خرسندیم از اینکه بیشتر وزیران پیشنهادی افرادی شایسته و کاردان هستند.
وی ادامه داد: در این میان وزیران پیشنهادی دفاع، امور اقتصادی و دارایی تجارب علمی و عملی بالایی دارند که این امر می تواند در این حوزه ها گره گشا باشد.
بهمنی با اشاره به اینکه وزارت کشور سخت ترین و حساس ترین وزارتخانه محسوب می شود، اضافه کرد: وزیر پیشنهادی کشور نیز در ۴ سال گذشته کارنامه قابل قبولی داشته ولی در مجموع باید منتظر نظرات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بمانیم.
*ایرنا