کد خبر: ۱۷۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۴

میرسلیم:ریاست بر مجمع بعد از آیت‌الله هاشمی آسان نیست


سید مصطفی میرسلیم درباره انتخاب رئیس و اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت توسط رهبر انقلاب اظهار کرد: بعد از دوران ریاست مرحوم هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت، کار ریاست بر این مجمع ساده نخواهد بود به ویژه در جمع بندی نظریات. اما با همکاری اعضا هدایت مجمع برای ریاست جدید موفقیت آمیز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وی افزود: البته وقت گذاری برای مجمع شرط مهمی است و امیدوارم آیت الله هاشمی شاهرودی سلامت کامل را بازیافته باشند و بتوانند فرصت لازم را برای امور مجمع تشخیص مصلحت صرف کنند.

میرسلیم در باره رویکردهای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بازنگری در سیاست‌های قبلی با توجه به شرایط جدید جهانی و شرایط کشور خودمان ضرورت جدی پیدا کرده است. مثلا ما چشم انداز برنامه بیست ساله را بدون فرض تحریم‌ها تنظیم کرده بودیم اما واقعیت ایجاب می‌کند که سیاست‌های جدید که متناسب با بدعهدی مذاکره کنندگان هسته‌ای به ویژه آمریکا باشد، تنظیم کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: نظارت بر نحوه اجرای سیاست‌های کلی نظام بسیار مهم بوده و امیدوارم با همکاری قوای سه گانه بتوانیم کار نظارت را به سرانجام مطلوب برسانیم تا خیر آن به همه برسد.
*ایسنا