کد خبر: ۱۷۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۵۶

توضیحات قاضی‌پور درباره به کار بردن لفظ ضد ولایت فقیه نسبت به آذری جهرمی

نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آنچه که در روز گذشته نسبت به وزیر پیشنهادی ارتباطات بیان کرده بود گفت: بنده هیچ مشکل شخصی، سیاسی و جناحی ندارم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آنچه که در روز گذشته نسبت به وزیر پیشنهادی ارتباطات بیان کرده بود گفت: بنده هیچ مشکل شخصی، سیاسی و جناحی ندارم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ نادر قاضی پور در تذکری در خصوص لحنی که روز گذشته نسبت به آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات به کار برده بود، گفت: مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳۹۴.۶.۲۲ به جناب رئیس جمهور این طور نوشته‌اند که مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصرا بر عهده سازمان صدا و سیما است.

وی تصریح کرد: آن بنده خدایی که روز گذشته علیه او حرف زدم بعد از این حکم مجوزهایی را داده است که برخلاف حکم حکومتی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ما اینجا به قانون اساسی قسم خورده‌ایم و بنده از باب آن گفتم که ایشان ضد ولایت فقیه است وگرنه با ایشان مشکل شخصی ندارم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: بنده ۱۰ سال است که در مجلس عضو کمیسیون صنایع هستم و مخابرات را خوب می‌شناسم و به این نتیجه رسیدم که توانایی مدیریت آن وزارتخانه عظیم را ندارد و به فرامین رهبری و سیاست‌های کلی نظام توجهی ندارد و به همین خاطر مخالفت کردم و کلمه ضد ولایت فقیه را به استناد این ماده گفتم.

وی افزود: بنابراین هیچ مشکل شخصی، سیاسی و جناحی ندارم و اعتقادی صحبت می کنم. اگر هم نمایندگان ناراحت شدند عذرخواهی می کنم. البته امروز هم از روی اعتقاد در موافقت با آقای علوی حرف زدم.

لاریجانی که ریاست جلسه نوبت عصر را بر عهده داشت، گفت: دستور آمده درست اجرا نشده اما کفایت نمی‌کند که شما این لفظ را به کار ببرید.