کد خبر: ۱۷۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۴

چرا آذری جهرمی؟


اگر قرار باشد یک وزیر جوان در کابینه حضور داشته باشد، بهترین وزارتخانه برای این منظور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ واقعیت این است که تحولات فناورانه به حدی سریع و تندپاست که عمده میانسالان و سالخوردگان از آن عقب مانده اند. کسی که مثلاً 30 سال قبل تحصیلات دانشگاهی اش را حتی در رشته های مرتبط با IT گذرانده، هر چقدر هم در زمان خودش، متخصص بوده است، امروز دانش بروزی ندارد، مگر آن که آنقدر وقت و همت داشته که در تمام این سال ها، همپای فناوری دویده و خود را بروز کرده است.چرا آذری جهرمی؟

جوان تر ها اما، بیش از بقیه با IT و علوم مرتبط با آن عجین هستند. این واقعیت از خانه ها که جوان ترها بیشتر از والدین شان با موبایل و کامپیوتر آشنا هستند شروع می شود و تا عالی ترین سطوح مدیریتی کشور ادامه دارد.
این که رئیس جمهور، یک جوان که تجربه معاونت وزیر را هم در کارنامه دارد به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کرده است، ناشی از همین واقعیت است.

از سوی دیگر، بخش عمده ای از کاربران فضای مجازی را جوانان تشکیل می دهند و یک وزیر جوان با روحیات و مطالبات آنها آشناتر است تا فردی سالخورده.

لذا فارغ از حواشی و استدلال های موافقان و مخالفان محمد جواد آذری جهرمی، معرفی اولین وزیر دهه شصتی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم مجلس نیز با این جوانگرایی خردمندانه همراهی کند.
*عصر ایران