کد خبر: ۱۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۲

هراز به مدت ۱۹ روز کاری مسدود می‌شود


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس از انسداد محور هراز در مسیر رودهن- آمل در دو مرحله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ محمدرضا زمانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به درخواست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران مبنی بر ضرورت انجام عملیات اصلاح شیب شیروانی در محور هراز، محدوده پیچ ابتهاج (کیلومتر ۸۵ تا ۸۶)، این محور از ۲۹ مردادماه سال جاری تا ۲۱ شهریورماه و همچنین از دوم مهرماه تا ۲۵ مهرماه مسدود است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس اضافه کرد: انسداد محور هراز تنها در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تاریخ‌های ذکرشده (۱۹ روز کاری) از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ هر هفته خواهد بود.

وی تصریح کرد: این محور در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه باز است.

زمانی اظهار داشت: هم‌وطنانی که قصد تردد به شمال و شمال شرق کشور را دارند، در زمان انسداد محور هراز می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

محور بین‌المللی هراز حدفاصل رودهن- آمل یکی از مهم‌ترین و پرترددترین راه‌های مواصلاتی کشور است که استان تهران را به استان‌های شمالی و شمال شرق کشور متصل می‌کند.

روزانه هزاران دستگاه خودروی سبک و سنگین در قالب سواری، اتوبوس و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور تردد دارند و نقش بسیار مؤثری در جابه‌جایی مسافر در ایام نوروز و تعطیلات ایفا می‌کنند.
*فارس