کد خبر: ۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۸۶

طنز/ پیام های تبریک و تسلیت به مناسبت توافق هسته ای


    برادر و همکار بزرگوارم؛ جناب آقای دکتر سعید جلیلی
سلام علیکم؛احتراما به استحضار می رساند که مذاکرات هسته ای به توافق اولیه رسید. شایان ذکر است که  خاطرات و نکات مبهم فلسفی كه در دوران مذاکرات برای نمایندگان غربی تعریف می کردید، بالاخره به لحاظ روحی اثرش را گذاشت و ما کار را تمام کردیم. شما خسته شان کردید، ما خاکشان کردیم.
با تشکر از زحمات صادقانه و نتیجه بخش شما.
 محمد جواد ظریف
    جناب آقای دکتر(!) حسن روحانی؛
سلام علیکم؛بدین وسیله از جنابعالی به دلیل از کف دادن تمام دستاوردهای ارزشمند و گهربار و خوش بوی هشت سال گذشته، و تنزل مقام ریاست جمهوری از مقام دهان پرکن مدیریت جهان، به حل معضلات و مشکلات ناچیز و بی ارزش مردمی (نظیر تحریم و این  حرف‌ها)، کمال تشکر و قدردانی را دارم. من ایمان دارم با وجود امثال جنابعالی، مردم خواهند فهمید که چه  برادري را از دست دادند. (آیکون معروف سر تکان دادن و افسوس خوردن)
دفتر رئیس جمهور قدیم
    برادر بزرگوار و دوست تندروی دیرینم
جناب آقای بنیامین نتانیاهو

پس از عرض سلام و تحیت، مصیبت وارده را که حسابی هم وارد شده، به شما تسلیت عرض می کنم. امیدوارم غم آخرمان باشد. ما را در غم خود شریک بدانید. شایان ذکر است که در برهه حساس کنونی، نیاز به هماهنگی هایی داریم که حق جان کری را کف دستش بگذاریم، چرا که به توصیه های ارزنده و کارگشای شما توجه نکرد و به یک «توافق بد» تن داد تا معامله به این بزرگی را روی دست ما و شما بگذارد و برود. الجین ثم الستعمال مع الایرانیون
برادرت ملک عبدا... (پادشاه عربستان)
    برادر عزیزم در ایران
با عرض سلام و خسته نباشید، به پاس زحمات بی دریغ شما در ماه‌های اخیر و همدلی و همراهی روز افزون با ما و سایر تندروهای‌بین المللی، از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم. عیبی ندارد. هر شکست مقدمه پیروزی است. هنوز تا توافق نهایی راه زیادی باقی‌ست. نباید خودمان را ببازیم. ما می توانیم عاقبت به آرزوی دیرین‌مان که همانا خونریزی و جنگ جهانی سوم است،برسیم. طاقت بیار رفیق بالاخره می رسیم.
دوستدارت، بنیامین
    ملت بزرگ روسیه، با سلام
[...]
امیدوارم خودتان متوجه شده باشید.
رئیس جمهور همیشگی شما، ولادیمیر پوتین
    برادر غیر ارزشی، جناب آقای به اصطلاح محمد جواد ظریف!
دُر غلتان را دادید، به جاش آبنبات گرفتید. این نامه چیه آوردید؟ گندش را بالا آوردید؟این چشم های مثل گربه بگو از کجا آوردید؟ بگو از کجا آوردید؟
حمید رسایی- مهدی کوچک زاده
    مردم غیور و صبور ایران
حضور گرم شما در پیج فیس بوک اینجانب و نظرات پر مهر و محبت شما که گوگل ترانسلیت ما را سرخ کرد، به بنده رسید. دوستان مذاکرات تمام شده. لطفا کامنت های خود را از پیج ما بیرون بکشید.
لوران فابیوس-وزیر امور خارجه فرانسه

*روزنامه قانون