کد خبر: ۱۷۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۰

سردار جوانی: دشمن جرات ندارد یک گلوله به سمت ما پرتاب کند


مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید براینکه سازش با آمریکا به‌معنای از دست دادن هویت, استقلال و دین است، گفت: برخی افراد از برخی جریان‎ها و گروه‌ها درصددند تا اصل مقاومت در برابر دشمن را دچار تردید کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار یدالله جوانی در یادواره شهدای مدافعان حرم و شهدای دوران دفاع مقدس در مسجد پنج تن آل عبا شهرستان مینودشت اظهار داشت: زمانی که دشمن متوجه شد نمی‌تواند از ابزار نظامی استفاده کند با حیله و نیرنگ, نقشه‌های خود را مطرح کرد. نقشه دشمن, نشانه‌گرفتن عوامل اقتدار با فرمول تحریم, فشار, مذاکره و معامله است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن در مسیر اجرای نقشه‌های خود، امیدش به افرادی در داخل کشور است تا زمینه‌های پیاده‌سازی دشمن را ایجاد کنند و به همین علت باید پروژه نفوذ را تهدیدی بزرگ دانست و جدی گرفت. در زمان موفقیت ملت ایران برخی افراد از برخی جریان‎ها و گروه‌ها درصددند تا اصل مقاومت در برابر دشمن را دچار تردید کنند و ایستادن را چالشی بیان کرده تا ملت ایران وارد مذاکره شود و این کارکرد نفوذ است.

سردار جوانی تاکید کرد: ما باید در مقابل نقشه‌های دشمن مانند تحریم, فشار, مذاکره و معامله, به جهاد کبیر همان " نه گفتن" به دشمن روی آوریم. در کنار جهاد کبیر باید مشکل خود را با اقتصاد مقاومتی, استفاده از توانمندسازی داخلی و جهاد اقتصادی رفع کنیم و هیچ‌گاه با آمریکا سازش نکنیم زیرا سازش با آمریکا به‌معنای از دست دادن هویت, استقلال و دین است.

وی با تاکید براینکه در مسیر حل مشکل مردم هیچ فردی, دلسوزتر از مقام معظم رهبری نیست، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اقتدار که دشمن آن را نشانه گرفته, ولایت و اتصال مردم با رهبری است. البته دشمن عامل دیگر اقتدار, یعنی سپاه را نیز فراموش نکرده و آن را نشانه گرفته تا با تحریم بتواند قدرت موشکی و نظامی سپاه را دچار ضعف کند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن به برکت پیشرفت‌های دفاعی و صنایع نظامی، اقتدار موشکی و یگان زمینی و حضور بسیجیان جرأت ندارد گلوله‌ای به طرف ما پرتاب کند زیرا می‌داند سیلی محکم‌تری خواهد خورد. امروز وظیفه ما در برابر خون پاک شهیدان این است که برای پیمودن راه آنان؛ دشمن و نقشه دشمن را بشناسیم.

سردار جوانی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم, باید تفکر, اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) را بشناسیم و در مکتب امام خمینی (ره) خداباوری وجود داشت و باید این خداباوری در بین جوانان تقویت شود.
*انتخاب