کد خبر: ۱۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۵۵

توافق با گروه 1+5 حال آقای بازیگر را خوب کرد

«عزت الله انتظامی» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: توافق 1+5 باعث بهتر شدن حال من شد و امیدوارم که مردم کشور ما در صلح و ثبات زندگی کنند.

وی که مدتی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری بود، پس از انتقال به بخش عمومی درباره وضعیت عمومی خود به خبرنگار ایرنا توضیح داد: به خاطر آلودگی هوای تهران بعد از سخنرانی در خانه هنرمندان دچار مشکل تنفسی شدم که بلافاصله با دکتر امیراحمد نصیری تماس گرفتم و او مرا به بستری کرد.

چهره ماندگار عرصه هنرهای نمایشی کشور افزود: دکتر به من گفته است که برای درمان باید به شمال کشور سفر کنم اما به دلیل عمل جراحی همسرم نمی توانم به سفر بروم و مجبور تا بهبود وضعیت وی در تهران بمانم.

انتظامی با اشاره به ابراز محبت مردم نسبت به خود گفت: من پیش خدمت آنها هستم ولی هم اکنون حالم رو به بهبودی است و امیدوارم کمی از آلودگی هوا کم شود تا هم سن و سالان من بتوانند در این هوا نفس بکشند.

وی یکی از دغدغه های خود در زمان بستری شدن خود را مذاکرات ایران با گروه 1+5 برشمرد و گفت: ناراحت بودم که اگر این موضوع به سرانجام نرسد، اوضاع مردم بدتر شود اما هم اکنون بی نهایت خوشحالم زیرا این حرکت قشنگی بود که توانستیم با دنیا تفاهم کنیم و امیدواریم صلح و صفا در کشور برقرار شود.

این بازیگر پیشکسوت با گلایه از اینکه در طی سال های گذشته فضا برای هنرمندان در کشور مهیا نبوده است، گفت: تحولات گذشته سبب شده تا از صمیمیت مردم کم شود و حتی این مسایل در موضوعات مذهبی نیز دیده می شود.

وی از مردم خواست تظاهر را کنار بگذارند و کمی نیز به مهر و محبت و صمیمیت گذشته باز گردند.

رسول نجفیان بازیگر، خشایار اعتمادی خواننده پاپ، همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی، دکتر حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران و علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جمله کسانی هستند که امروز سه شنبه برای عیادت از انتظامی به بیمارستان آمدند.



* «عزت الله انتظامی» فردا ازبیمارستان مرخص می شود

رییس بیمارستان تخصصی فرمانیه نیز که عزت الله انتظامی در آن بستری است گفت، خوشبختانه روند درمانی استاد خوب بوده وفردا ازبیمارستان مرخص می شوند.

« علیرضا اخوان» در گفت وگو با خبرنگارفرهنگی ایرنا با بیان اینکه استاد انتظامی برای بار دوم بعلت آلودگی هوا و تنگی نفس در این بیمارستان بستری شد ، گفت: پزشکان تشخیص دادند که استاد باید در بخش مراقبت های ویژه بستری شود و تحت درمان قرار گیرد که این روند طی شد.