کد خبر: ۱۸۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۶

چرا عارف در مراسم تحلیف شورا حضور نداشت؟


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص غیبت محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، گفت: معاینه پزشکی علت غیبت ایشان در این جلسه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رسولی در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در تذکری گفت: خوشبختانه قول‌هایی که توسط شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در تهیه لیست اعضای شورا داده شده بود محقق شد و 50 درصد لیست 21 نفره ما را خانم‌ها و جوانان تشکیل می‌دادند. در تداوم این راهبرد مردم تهران، ری و تجریش امروز سخنگوی شورا نیز جناب آقای علی اعطا از جوانان انتخاب شدند.

وی افزود: سرکار خانم‌ها بهاره آروین و نژاد بهرام نیز به عنوان منشی‌ها از جوانان شورا در کنار آقای هاشمی فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر مفاد سوگندنامه تلاش خواهیم کرد انسجام شورای شهر را آنچنان که در شأن جامعه اصلاح طلبان است تا انتها حفظ کنیم. بی تردید یکدستی شورا به معنی عدم تحقق نقش نظارتی آن نخواهد بود. لذا تلاش خواهیم کرد پاکدستی را در همه شئونات شهر تهران و شورا رعایت کنیم.

وی با اشاره به انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران گفت: جناب آقای نجفی یکی از مدیران نسل اولی انقلاب هستند که کوچکترین برچسب و شائبه مالی به ایشان نمی‌چسبد. امیدواریم در وزارت کشور به گونه‌ای عمل شود که حکم شهردار تهران هر چه زودتر زده شود و در این حوزه مشکلی پیش نیاید.

وی در بخش دیگری از تذکر خود به غیبت عارف رئیس فراکسیون امید و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در آئین تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اشاره کرد و افزود: باید از ایشان تشکر کنم و اعلام کنم که علت عدم حضور ایشان در این جلسه یک معاینه پزشکی بود که بابت آن عذرخواهی کردند.
*ایسنا