کد خبر: ۱۸۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۲

دوستی خرافاتی یک مدیر عامل فوتبال با جادوگر


یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل ارتباط با جادوگر و مسائل خرافی و رمالی سه سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در ادامه فعالیتهای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای مبارزه با فساد در فوتبال، یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل ارتباطی که با یکی از جادوگرها برقرار کرده بود و توسل نامربوط به خرافات و مسائل رمالی برای سه سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.جادوگر چگونه در تله افتاد؟

در یکی از دیدارهای فصل گذشته لیگ برتر ایران ماموران نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه به یک فرد که کاور عکاسی بر تن داشته مشکوک می‌شوند که در ادامه و پس از درخواست از او برای ارائه مدارک مربوطه به شغل عکاسی، متوجه می شوند که این فرد عکاس نیست و تنها در پوشش عکاسی برای ارتکاب عمل خلاف قانون خود در کنار زمین بازی حضور یافته است.

سپس این فرد به همراه ماموران به مقر نیروی انتظامی در نزدیکی ورزشگاه منتقل می‌شود که پس از بازرسی از او، اقلامی از وسایل مربوط به جادوگری و رمالی شامل دست‌نوشته‌هایی از این فرد کشف می‌شود.

پس از بازداشت این فرد، مدیرعامل به همراه مدیر رسانه‌ای این باشگاه برای ضمانت این فرد در مقر انتظامی مربوطه حاضر و مدعی می‌شوند که این فرد در باشگاه فعالیت دارد.
مدیرعامل این باشگاه لیگ برتری در تحقیقاتی که توسط کمیته اخلاق انجام گرفت، مدعی شد که این فرد مشاور فرهنگی باشگاه است اما کمیته اخلاق در بررسی‌های تکمیلی متوجه شغل واقعی این جادوگر "مسن" ‌شد.

جالب اینکه پس از کشف واقعیات توسط کمیته اخلاق و اینکه شغل واقعی این فرد نقره فروشی و دعانویسی است، بررسی‌های بیشتری را از مدیر باشگاه لیگ برتری انجام می‌دهد و در نهایت مدیرعامل این باشگاه بدون انجام دفاع، ارتباط با این جادوگر و رمال را می‌پذیرد.

کمیته اخلاق همچنان در مسیر برخورد با فساد
در چند سال گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره فعالیت جادوگران و رمال‌ها در بالاترین سطح فوتبال ایران مطرح شده اما هیچ‌گاه این موضوع با وجود بررسی مراجع نظارتی و ذی‌صلاح به دلیل نبودن مستندات و مدارک به نتیجه نرسید اما پرونده این مدیرعامل باشگاه لیگ برتر از آن جایی که مدارک متقن و محکمی به همراه داشت با نتیجه مهمی برای فوتبال ایران همراه شد. مطمئنا حکم صادره از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این موضوع می‌تواند افرادی که دغدغه سالم‌سازی در فوتبال ایران از ناپاکی‌ها از فساد را دارند، بیش از پیش امیدوار کند.

البته صدور حکم درباره این مدیر متخلف آخرین پرونده درباره موضوع رمالی و جادوگری نیست و کمیته اخلاق در حال بررسی موضوعات مشابهی است که هم‌اکنون در فدراسیون فوتبال پرونده باز  دارند و به طور قطع  در صورت به دست آمدن مدارک و مستندات محکم با تصمیم جدی کمیته اخلاق و مراجع نظارتی روبه‌رو می‌شوند.
*ایسنا