کد خبر: ۱۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۸

هواپیمای یزد به نجف اشرف بعد از 18ساعت تاخیر پرواز کرد

پرواز هواپیمای مسیر یزد به نجف اشرف با 18 ساعت تاخیر در ساعت 12 و 45 دقیقه مروز سه شنبه از فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواپیمای پرواز یزد - نجف اشرف که طبق برنامه باید 300 زائر کربلای معلی را در ساعت 18و 45 دقیقه روز دوشنبه از فرودگاه شهید صدوقی یزد به نجف اشرف منتقل کند، به علت بروز ˈنقص فنیˈ موفق به پرواز نشد.

این هواپیما در دومین اعلام برنامه قرار بود ساعت 7 و 30 دقیقه بامداد سه شنبه پرواز را انجام دهد که باز هم به علت ˈوجود مه غلیظ در آسمان نجفˈ، پرواز صورت نگرفت.

مسافران این هواپیما به علت معطلی و سردرگمی به شدت ناراضی بودند که سعد الله وطنخواه مدیر کل فرودگاه شهید صدوقی یزد در جمع زائران حضور یافت و ضمن عذرخواهی ،گفت: از روز گذشته دائما پیگیر دلیل تاخیر هواپیما بودیم که وجود مه غلیظ در فرودگاه نجف دلیل تاخیرها اعلام می شد و لذا هیچ قصوری از این فرودگاه صورت نگرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان یزد نیز در جمع مسافران گفت: هر گونه تاخیر در این پرواز به دلیل بدی شرایط جوی بوده و هیچگونه قصوری صورت نگرفته است.

ˈعلی اصغر شریفیˈ با توجه به درخواست زائران یزدی که به دلیل تاخیر صورت گرفته و طی شدن دو روز از سفر زیارتی آنها، خواستار بازگشت دو روز دیرتر از نجف به یزد بودند، اظهار داشت: عملا اجرای چنین درخواستی با توجه به برنامه ریزی هتل و دیگر موارد غیر ممکن است اما پیگیر این درخواست از طریق حج و زیارت کشور خواهیم بود.

یکی از زائران این پرواز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ازعدم سرویس دهی مناسب در زمان تاخیر و بلا تکلیف بودن پرواز و زمان حرکت به شدت گلایه مند بود و از مسوولان درخواست پیگیری و جلوگیری از تکرار تاخیر در پروازهای دیگر و به ویژه پروازهای زیارتی شد.