کد خبر: ۱۸۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۶

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علم‌وصنعت از ۸ شهریور

پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه علم و صنعت از روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه جاری می‌توانند با مراجعه حضوری به این دانشگاه نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.

به گزارش تیک، ورودی‌های دکتری سال ۱۳۹۶ دانشگاه علم و صنعت از روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه جاری می‌توانند برای ثبت نام با در دست داشتن مدارکی از قبیل اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد(دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور دو برگ فتوکپی مدرک ارائه کنند)، اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد (دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور دو برگ فتوکپی مدرک ارائه کنند)، مدرکی که وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) را مشخص نماید و یک برگ فتوکپی آن، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمامی صفحات آن، شش قطعه عکس تمام رخ ۴* ۳ تهیه شده سال جاری، اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی آن (پشت و رو) به دانشکده فناوری های نوین دانشگاه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پذیرفته شدگان پردیس دانشگاهی علم و صنعت قبل از مراجعه برای ثبت نام در دوره دکتری باید وجه شهریه تحصیلی خود را به شماره حساب (۲۱۷۷۵۷۹۰۱۱۰۰۹ ) بانک ملی شعبه مینو به نام درآمدهای اختصاصی پردیس شماره ۲ دانشگاه علم و صنعت ایران واریز و اصل فیش واریزی را به هنگام ثبت نام ارائه کنند. در غیر این صورت ثبت‌نام آنان انجام نخواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت،‌ شهریه علی الحساب کلیه رشته‌ها برای دوره دکتری پردیس دانشگاه علم و صنعت  ۹ میلیون ۱۰۰ هزار تومان به ازای شهریه ثابت و ۶ واحد شهریه متغییر دروس نظری تعیین شده است.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات ثبت نام دوره دکتری دانشگاه علم و صنعت به آدرس اینترنتی این دانشگاه به نشانی http://www.iust.ac.ir/ مراجعه کنند.

*ایسنا