کد خبر: ۱۸۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۲

اتفاقی باورنکردنی در رقابت های فوتبال ساحلی امیدهای کشور

تماشاگران بندرعباسی در رقابت‌های فوتبال ساحلی امیدهای ایران شاهد صحنه‌ای عجیب بودند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ درحالی‌که 50 ثانیه تا اتمام دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و نماینده اردکان باقی‌مانده بود، درصحنه‌ای دروازه‌بان تیم مهمان به‌صورت مستقیم و با دست توپ را وارد دروازه کرد که در میان شگفتی رضا سلمانی، داور اول این دیدار این گل را برخلاف نظر نماینده فدراسیون، ناظر داوری و داوران دوم و سوم این دیدار درست اعلام کرد.

در همین خصوص سرپرست تیم شهرداری بندرعباس با انتقاد از این صحنه عجیب، در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: دور برگشت مسابقات مرحله نخست لیگ امیدهای کشور به میزبانی بندرعباس برگزار شد و درحالی‌که تیم‌های ملوان بندرگز و دریانوردان بوشهر انصراف دادند، این رقابت‌ها برای مشخص شدن دو تیم برتر برای صعود به مرحله نهایی با حضور تیم شهرداری بندرعباس، نماینده اردکان و شهریار ساری برگزار شد.

حمید مرادی اظهار کرد: در دیدار برابر نماینده ساری با نتیجه 8 بر یک پیروز شدیم و برای صعود به مرحله نهایی با توجه به نتایج دور رفت نیاز به پیروزی با اختلاف یک گل برابر نماینده اردکان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه درحالی‌که تنها 50 ثانیه تا اتمام زمان قانونی این دیدار باقی‌مانده بود و با نتیجه 3 بر 2 بر حریف پیش بودیم، خاطرنشان کرد: درصحنه‌ای دروازه‌بان تیم مهمان به‌صورت مستقیم و با دست توپ را وارد دروازه کرد که در میان شگفتی رضا سلمانی، داور اول این دیدار این گل را برخلاف نظر نماینده فدراسیون، ناظر داوری و داوران دوم و سوم این دیدار درست اعلام کرد.

مرادی ادامه داد: اعتراضاتمان در حین بازی جواب نداد و پس از پایان بازی حتی کادرفنی و بازیکنان نماینده اردکان هم به‌اشتباه داور اعتراف کرده و عذرخواهی می‌کردند اما برای گرفتن حق خود باز اعتراض کردیم و جلسه‌ای پیرامون این دیدار پس از پایان بازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه نماینده فدراسیون، ناظر داوری و داوران دوم و سوم همگی به مردود بودن این گل اصرار داشته اما داور نخست زیر بار نرفت، اضافه کرد: به‌واقع برای کمیته داوران و دپارتمان فوتبال ساحلی متأسفم که این‌چنین به‌راحتی داور یک مسابقه تلاش و زحمات یک تیم را پایمال کرده و سرمان را در شهر خودی بریدند.

 سرپرست تیم شهرداری بندرعباس بابیان اینکه به ناظر داوری این مسابقات انتقادات بسیاری وارد است که چرا باید داوری از جزیره کیش که متعلق به استان هرمزگان است باید در هر دو بازی برای شهرداری بندرعباس سوت بزند، اضافه کرد: امیدوارم در مسابقات آتی شاهد این‌چنین صحنه‌هایی نباشیم که داوران به‌راحتی حق تیمی را در مقابل چشمان تماشاگرانش زیرپا بگذارند.

 این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر 3 به سود نماینده اردکان پایان یافت تا تیم شهرداری بندرعباس نتواند راهی مرحله نهایی شود.
*ایسنا