کد خبر: ۱۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۳

حاکمان حکومت اسلامی باید از پاک ترین ها باشد

 حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم بهرامی در مراسم افتتاح مجتمع قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح در غرب استان تهران طی سخنانی با تاکید بر گذر از هیاهوهای سیاسی اظهار کرد: انسان زمانی که وارد مسائل سیاسی می شود، شعارش «الملکُ عقیم» می شود، و «انالله و اناالیه راجعون» را فراموش می کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وی با بیان این که نیروهای نیروهای اجرایی، قضایی، نظامی و امنیتی همه باید یک دل باشند، اضافه کرد: هدف همه ما یکی است، راه سعادت، اطاعت از فرمان الهی است و باید به ریسمان خداوند چنگ بزنیم و رابطه میان خود و خدا را اصلاح کنیم، تا به هدف برسیم، ما مسئولان مورد خطاب اوامر الهی هستیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سپس با بیان این که رابطه انسان با خدا مکانیکی نیست، گفت: رابطه با خدا دلی است، اگر رابطه خود و خدا را در حکومت داری اصلاح کنیم،منتهی به اصلاح رابطه خود و مردم می شود، زمانی که درون انسان اصلاح شود، ظاهر هم اصلاح می شود.

بهرامی گفت: اگر این امور اصلاح شود، هم به آخرت وهم دنیای ما کمک خواهد شد و رزق و روزی ما افزایش می یابد، اگر این گونه عمل کنید، تقوا شما را در حرز قرار داده و آسیب نمی بینید و این مسیر شما را به بهشت خواهد رساند.

وی با تاکید بر این که رابطه پاک با خدا عزت می آورد، گفت: هیچ عزتی بالاتر از تقوا نیست و در نظام الهی، تقوا اهمیت دارد، نباید برای رضایت مردم از اطاعت خدا خوداری کنید، اگر پاک باشید، خدا راه و مسیر را به شما نشان می دهد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در حکومت اسلامی حاکمان باید از پاک‌ترین‌ها باشند و پیامبر اکرم(ص) را الگوی خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش، دادسرای نظامی ناحیه غرب استان تهران در مجاورت دادگستری شهریار افتتاح شد، این دادسرا خدمات قضایی و رسیدگی به پرونده‌های قضایی نیروهای نظامی این حوزه را بر عهده دارد.
*مهر