کد خبر: ۱۸۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۲

واکنش وزیر خارجه بحرین به سخنان روحانی

وزیر خارجه بحرین در گفت‌وگو با یک رسانه عربی ادعاهای بی‌اساسی علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در گفت‌وگو با اسکای نیوز در واکنش به سخنان حسن روحانی رییس‌جمهور ایران در نشست سازمان ملل مدعی شد: سخنان حسن روحانی، رییس جمهور ایران در مورد بحرین غیرقابل قبول هستند و پاسخ صحیح و مناسب به آن داده خواهد شد.

وی ادامه داد: روحانی بحرین را در لیست کشورهایی قرار داد که از جنگ و فقر و بینوایی رنج می‌برند، این وضع کشور خودش است، زیرا اموال خود و ملت ایران را به گروهک‌های تروریستی می‌دهند و در راه آموزش و قاچاق هزینه می‌کنند.

خالد بن احمد مدعی شد: امیدوارم که ایران گام‌های درستی بردارد و دستش را به سوی همسایگان‌اش دراز کند نه این که در امور داخلی همسایگان‌اش دخالت کند. ما به هیچ کس اجازه نخواهیم داد که در امور داخلی ما دخالت کند و با آن مقابله خواهیم کرد.

وزیر خارجه بحرین هم‌چنین گفت: ایران در امور داخلی عراق، لبنان، سوریه و یمن دخالت می‌کند و در تمام کشورهای‌ عربی فساد ایجاد می‌کند. در بحرین نیز آثار ایران موجود است و حجم مواد منفجره‌ای که ایران به بحرین قاچاق می‌کند ترسناک است. ایران مذهب خود را در منطقه انتشار می‌دهد و ما به همراه تمام مشکلات یمنی در مقابل ایران می‌ایستیم.
*ایسنا